2 תשובות
חח אפשר להבין את זה.
אני פשוט לומדת מהם, זה הכל. אני מתה על כתיבה וכותבת מלא וכשאני קוראת רומנים אני לומדת מזה המון על איך כותבים נכון, מה כותבים, מה לא.
במקום לקנא פשוט תנסי ללמוד מזה כדי להשתפר. לי זה עזר המון, להבין את המבנה, איך אמירות נראות, פיסוק נכון, להכיר מילים. זה חוסך הרבה בשביל עורכים וחרא שעולה הרבה כסף בהמשך אם אתה רוצה להוציא ספר
שואל השאלה:
אבל אני שוכחת כמעט הכל אחרי שאני קוראת. איך אני יכולה באמת ללמוד שזה יכנס לראש?
אנונימית