3 תשובות
חלק מהתהליך זה לתקן ולשנות. אל תסתכלי על פגם כפגם, אלא כמשהו שאפשר לכתוב בצורה טובה יותר.
אני חושבת שכנראה כדאי שתנסי להפריד בין הזמן בו את יוצרת לבין הזמן בו את עורכת ומתקנת, תני לעצמך מסגרת זמן לערוך ולתקן, אבל תני לזה גם מקום לנשום. סך הכל תנסי להנות מהתהליך. גם תנסי לחשוב אם אולי את צריכה לקחת הפסקה קצרה מהסיפור או מכתיבה כדי להתרענן ככה, מצאתי שהרבה אנשים שקשים על עצמם עושים את זה כי הם כל כך אינטנסיביים עם הכל, אז לפעמים להתרחק יכול לעזור.
להבין שאם הוא כל כך פגום הוא כנראה פשוט לא טוב.