5 תשובות
קודם כל, תדעי שלכל אחד יש פגמים, אין אף אדם שהוא מושלם.
מה שאני יכולה להציע לך שעזר לי זה במקום לחפש דברים שליליים בעצמך תחפשי דברים חיוביים. אם יש משהו שאת לא אוהבת בעצמך ואת יכולה לשנות אותו אז את יכולה לשנות ואז זה אולי יגרום לך להרגיש יותר טוב עם עצמך
תגידי לעצמך כל יום מול המראה חמש דברים שאת אוהבת בעצמך
את תמשיכי למצוא זה מטבע האדם, אבל הכי חשוב שתלמדי לקבל את זה ותלמדי להגיד לעצמך שאין דבר כזה מושלם כי באמת אין ואם תחפשי פגמים גם באנשים הכי יפים עשירים ומפורסמים את תמצאי. תתחילי מלשנות את הגישה שלך, אין בך פגמים כי אין דבר כזה מושלם יש לך דברים שמייחדים אותך. ויש דברים שהופכים אותך למי שאת כי בסופו של דבר אם לכולנו היה את אותו מבנה לסת ואותם שיניים ואותם עיניים העולם היה משעמם.
אנונימית
לכל אחד יש פגמים כפרה
למשל הפגם שלי זה שיש לי מספר ענק בראייה, והוא רק גודל וגודל.
אני משתדלת לא להתייחס לזה יותר מידי.. אני שמה עדשות, ומתעלמת מקיומן במשך היום.
אנונימית
לנסות למצוא דברים שאת אוהבת בעצמך במקום