5 תשובות
שואל השאלה:
ב4 הכל קל מדי אבל
ב4 הכל קל מדי אבל
אנונימית
אם קל לך מידי תחזרח
תקשיבי ארבע יחידות זה גם ממש טוב ויכול להיות שעכשיו קל לך אבל זה לאט לאט נהיה יותר קשה.
ואם הציונים שלך לא היו הכי טובים בחמש אז עדיף שתהיי טובה ותביני את החומר בארבע.
בהצלחה
ואם הציונים שלך לא היו הכי טובים בחמש אז עדיף שתהיי טובה ותביני את החומר בארבע.
בהצלחה
שואל השאלה:
לא אפשרי כבר.....
לא אפשרי כבר.....
אנונימית
תגידי למורה שהתחרטת ואת מעדיפה להיות ב5 יחידות מתמטיקה
באותו הנושא: