16 תשובות
תלכי לדיאטנית
שואל השאלה:
איך אני אגיד את זה לאמא שלי? היא תחשוב שאני משוגעת
איך אני אגיד את זה לאמא שלי? היא תחשוב שאני משוגעת
אנונימית
את נכנסת לבולימיה. תשתפי מבוגר שיעזרו לך לאזן את זה
אני בת 13 ושוקלת 74 את פשוט
צריכה למתן ובמקום לטרוף את הכל להוסיף עוד משו לארוחה או לאכול נשנושים בריאים
צריכה למתן ובמקום לטרוף את הכל להוסיף עוד משו לארוחה או לאכול נשנושים בריאים
אנונימית
היא לא תחשוב שאת משוגעת, היא רק תבין שאת דואגת לעצמך ותתמוך בך תאמיני לי
שואל השאלה:
כמה זמן אתם חושבים שיקח לי לרדת את מה שעליתי בבולמוס של אתמול?
כמה זמן אתם חושבים שיקח לי לרדת את מה שעליתי בבולמוס של אתמול?
אנונימית
תקשיבי עדיף לך לספר אתזה לאמא שלך ולשתף אותה, ככה יהיה לך הרבה יותר קל להתמודד כי יהיה לך נקודת מבט של מבוגר בסיפור והיא תעזור לך
ועוד משהו- אל תרעיבי את עצמך בכל מיני דיאטות זה פשוט לא עובד, את מצלילה להחזיק לזמן מה ואז נשברים ואוכלים בטירוף גם מהתסכול וגם מהרעב. אני אומרת אתזה מניסיון אישי גם לי זה קורה ולעוד אנשים אל תחשבי שאת היחידה שזה קורה לה... הדבר שהכי עוזר זה פשוט לאכול ארוחות מסודרות ומזינות ובמקביל לעשות ספורט כמה פעמים בשבוע זה האידיאל
המון בהצלחה ואני בטוחה שתצליחי
ועוד משהו- אל תרעיבי את עצמך בכל מיני דיאטות זה פשוט לא עובד, את מצלילה להחזיק לזמן מה ואז נשברים ואוכלים בטירוף גם מהתסכול וגם מהרעב. אני אומרת אתזה מניסיון אישי גם לי זה קורה ולעוד אנשים אל תחשבי שאת היחידה שזה קורה לה... הדבר שהכי עוזר זה פשוט לאכול ארוחות מסודרות ומזינות ובמקביל לעשות ספורט כמה פעמים בשבוע זה האידיאל
המון בהצלחה ואני בטוחה שתצליחי
הגעת למצב שהוא לא בריא, בטוח שלא בריא מבחינה פיזית אבל כנראה שלא בריא גם מבחינה נפשית. כדאי שתלכי לבדוק את זה אצל איש מקצוע כלשהו. תשתפי את אימא שלך. אני בטוחה שתצלחי לסגור את הסיפור הזה בצורה בטוחה.
הכי חשוב אל תשברי ואל תשנאי את עצמך על זה זה אנושי וזה קורה לכולם העיקר שתצליחי לצאת מיזה ולא להכינס לזה יותר עמוק
שואל השאלה:
אני באמת מפחדת להגיד לה.. היא פשוט תסתכל עליי במבט של אני. בלבלת תשכל והכל בראש שלי וזה בעיה שלי שאני אוכלת.. אני מכירה אותה..
אני באמת מפחדת להגיד לה.. היא פשוט תסתכל עליי במבט של אני. בלבלת תשכל והכל בראש שלי וזה בעיה שלי שאני אוכלת.. אני מכירה אותה..
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי להקיא כל כך כואבת לי הבטן
יש לי להקיא כל כך כואבת לי הבטן
אנונימית
את במשקל תקין? תלכי לדיאטנית ושתבנה לך תפריט שישביע אותך.
שואל השאלה:
כן משקל תקין בעיקרון שוקחת 50 ומטר חמישים אבל נשקלצי אחרי אתמול וזה הראה לי 54
כן משקל תקין בעיקרון שוקחת 50 ומטר חמישים אבל נשקלצי אחרי אתמול וזה הראה לי 54
אנונימית
תקשיבי את במשקל מעולה ביחס לגיל שלך ולגובה שלך פחות מיזה זה כבר נוטה לתת משקל. מה שאת צריכה לעשות זה פשוט לשמר אותו על ידי אכילה נכונה וספורט והכל בסדר:) את ממש לא צריכה להיכנס לסרטים תוציאי אתזה מהראש שלך. ובקשר לאמא שלך תשתפי אותה כל מה שסיפרת פה עכשיו תגידי לה כי אם ץמשיכי לשקוע בזה עוד יותר היא בכל מקרה בסוף תדע... אז לפני שיהיה מאוחר מידי
בהצלחה ממש
בהצלחה ממש
שואל השאלה:
סיפרתי ופשוט לא אכפת לה
היא אומרת שאני מגזימה ושאני אוכלת מספיק
סיפרתי ופשוט לא אכפת לה
היא אומרת שאני מגזימה ושאני אוכלת מספיק
אנונימית
הבנתי... אז במקרה כזה את פשוט צריכה לצאת מיזה בכוחות עצמך וזה בהחלט אפשרי פשוט להכין תפריט נכון וספורט! ספורט זה באמת שיא העוזר במצב כזה גם פיזית וגם נפשית.
באותו הנושא: