7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בטוחה אם זה הדבר הנכון לעשות
אנונימית
תגידי להורים שלך עכשיו, הוא על בטוח יתחרט על זה בעתיד כשהוא יתבגר. בינתיים זה פוגע בו מאוד אז אל תהססי להגיד להורים
תדברי איתו על ללכת לאברהמסון ותראי לו מצגות על כמה זה מסוכן
יש מלא אני חושב בגוגל
בהצלחה
תעדכני
אם זה משהו שקשה להורים שלך איתן ואני גם מבינה כי הוא בכיתה ח וזה לא הגיוני אבל לדעתי פשוט תיקחי אותו לשיחה תדברי איתו בנעימות ותסבירי לו מה זה ומה ההשפעות ושלא צריך להיגרר אחרי "טרנדים" ואז אחרי שהוא יבין תקחי איתו לשיחה עם ההורים שלכם אחרי שקצת תדברי איתם ותסבירי להם מה המצב הכי חשוב שלא תצעקו או תאיימו או משהו כזה כי זה סתם יגרום לו לה המשיך ולהסתיר את זה יותר
אנונימית
קודם כל תודיעי לו כמה שעות לפני שאת עומדת להגיד להורים ותקחי את זה שיהיה לך הוכחה ולא יהיה מצב לא נעים, ואז הוא יהיה מוכן ולא יקבל הלם מזה והלב שלו ירד כשהם ידברו איתו
לקחת לו את זה ולהגיד להורים שלו ולדבר איתו על זה
תדברי איתו ותנסי לשכנע אותו להפסיק ותשאלי אותו למה הוא התחיל לעשן