9 תשובות
אממ כן.. שברת את הצום תכלס
מאיזה סיבה את רוצה לבכות
שואל השאלה:
מסיבה שזה אסור ועברתי על זה
לא הכל בסדר תמשיכי הכל כרגיל מהות הצום הוא לצום בשביל מטרה מסויימת אם את צמה ונשברת את לא התכוונת אנחנו בני אדם סהכ אל תרגישי רע זה כבר קרה ומאחורייך תמשיכי
שואל השאלה:
אבל מה יקרה לי?מה העונש??
כלום חחח הכל בסדר
אה פאק יש עונש?
אני אוכלת עכשיו קרקרים
אנונימית
^^^ אין עונש, לצום זאת זכות (לפי דעתי)
באמת העיקר שניסית אני גאה בך
אין עונש חיים שלי תמשיכי לצום הכל בסדרר
אנונימית