14 תשובות
שימי קצת אלוורה
זה לא עובר ישר זה יעבור עוד עשר דקות כזה אל תילחצי
שואל השאלה:
אבל אני הולכת עכשיו למשפחה
אנונימית
אין כ"כ מה לעשות, זה מה שקורה אחרי שמוציאים פצעי שומן....
שואל השאלה:
להוריד את הקונסילר??
אנונימית
שואל השאלה:
להשאיר את הקונסילר?
אנונימית
לשטוף פנים לשים משחה ולהפסיק לגעת
לתת לזה לעבור ולהוריד את הקונסילר
שואל השאלה:
אבל עם הקונסילר זה נראה סביר להוריד עדיין?
אנונימית
זה לא משנה אם זה מסתיר. זה משנה אם זה מוריד כדי שלא תצטרכי לכסות את זה כל הזמן. להוריד.
שימי ביאפין
קונסילר מגביר חצ'קונים ופצעי שומן. דבר ראשון לא לשים קונסילר ולהתחיל לשים משחות במקום
שואל השאלה:
להוריד את הקונסילר ולשים קרם לחות?
אנונימית
זה לא יעבור, כשאת מפוצצת חצקון זה הופך לצלקת שלוקחת חודשים לעבור וזה יכול לגרום לזיהום
אל תפוצצי