12 תשובות
שואל השאלה:
אני גם לומדת לחמש יחל מתמטיקה ולוקח לי המון זמן
אז למדתי שלוש ואני משלימה גם אנגלית אני לומדת ולוקח לי זמן
ואני עובדת לפעמים
אני גם נטשתי ולא דיברתי המון זמן עם חברים ואני מסננת ומרגישה רע ממש עם זה ולא נעים
אני גם לומדת לחמש יחל מתמטיקה ולוקח לי המון זמן
אז למדתי שלוש ואני משלימה גם אנגלית אני לומדת ולוקח לי זמן
ואני עובדת לפעמים
אני גם נטשתי ולא דיברתי המון זמן עם חברים ואני מסננת ומרגישה רע ממש עם זה ולא נעים
אנונימית
שואל השאלה:
ממש חרדה יש לי
יש לי הרגשה שבא לי להקיא הכל ואת עצמי
אני לא יודעת איך להסביר
ממש חרדה יש לי
יש לי הרגשה שבא לי להקיא הכל ואת עצמי
אני לא יודעת איך להסביר
אנונימית
הלימודים לא אמורים לפגוע לך בחיי החברה, נסי לדבר על כך עם המורה שלך
דבר ראשון אל תרגישי רע זה מה שאת מסוגלת לעשות כרגע וזה מצויין
דבר שני תתקלחי,תשתי תה, תאכלי משהו מתוק ותראי משהו שמצחיק אותך
יש סיכוי שזה ירגיע אותך,מקווה שכן ואני פה תמיד
תזכרי שכדי לעשות שיעורים צריך להרגיש טוב קודם
וחשוב יותר שתרגישי טוב מאשר שתעשי שיעורים
דבר שני תתקלחי,תשתי תה, תאכלי משהו מתוק ותראי משהו שמצחיק אותך
יש סיכוי שזה ירגיע אותך,מקווה שכן ואני פה תמיד
תזכרי שכדי לעשות שיעורים צריך להרגיש טוב קודם
וחשוב יותר שתרגישי טוב מאשר שתעשי שיעורים
שואל השאלה:
אני בקורס אני משלימה
הקצב למידה מאוד גבוה זה חומר של שלוש שנים דחוס מספטמבר עד הבגרות
אני בקורס אני משלימה
הקצב למידה מאוד גבוה זה חומר של שלוש שנים דחוס מספטמבר עד הבגרות
אנונימית
שואל השאלה:
וגם יש לי את הלימודים לבגרות באנגלית ועבודה
יש לי הסופש שלוש משמרות
ויש לי המון שיעורים להשלים
ואני רק מרגישה רע עם עצמי
וגם יש לי את הלימודים לבגרות באנגלית ועבודה
יש לי הסופש שלוש משמרות
ויש לי המון שיעורים להשלים
ואני רק מרגישה רע עם עצמי
אנונימית
ההתחלה היא תמיד קשה
ואת יכולה לבקש עזרה מהמורה
או להסביר את המצב והוא מעט יקל עלייך
את יכולה ללכת לשיעורים פרטיים
אין סיבה שהמורה לא יקל עלייך אבל קודם חשוב שתרגישי טוב
ואת יכולה לבקש עזרה מהמורה
או להסביר את המצב והוא מעט יקל עלייך
את יכולה ללכת לשיעורים פרטיים
אין סיבה שהמורה לא יקל עלייך אבל קודם חשוב שתרגישי טוב
שואל השאלה:
זה קורס חיצוני ששילמתי מכספי
זה קורס חיצוני ששילמתי מכספי
אנונימית
הבנתי,
אבל עדיין אם את משלמת כסף זה לא רק כדי שילמדו אותך
זה גם בשביל שיעזרו לך
אבל עדיין אם את משלמת כסף זה לא רק כדי שילמדו אותך
זה גם בשביל שיעזרו לך
לנשום, לראות טלוויזיה או משהו שמרגיע אותך
אולי זאת חרדה
הכל בסדר
הכל בסדר
תעשי דמיון מודרך זה עוזר להתמודד
באותו הנושא: