9 תשובות
לא לוותר על עונש מוות למחבלים, לשרוף את הבתים שלהם ולגרש את המשפחות שלהם (המחבלים).
כי בזמן שאנחנו מתאבלים על חייל שנרצח או על סבתא שהוכתה ומתה הם יושבים בכלא ומשחקים פלייסטיישן בדיןק אחרי שהם הלכו לאחד השיעורים הדבילים שהמדינה נותנת להם שיוציאו תואר
כי בזמן שאנחנו מתאבלים על חייל שנרצח או על סבתא שהוכתה ומתה הם יושבים בכלא ומשחקים פלייסטיישן בדיןק אחרי שהם הלכו לאחד השיעורים הדבילים שהמדינה נותנת להם שיוציאו תואר
פתרון קסם אין...
זה או מדינה דו לאומית ?( עם כל ההשלכות של זה לתת להם סמל דגל זכות בחירה תז כחולה)
או לתת להם מדינה מהשטח שלנו ...
לדעתי כרגע אף אחת מאפוציות האלה לא נכונה כל עוד יש טרור לא יהיה הסכם
והטרור הוא הדדי...
זה או מדינה דו לאומית ?( עם כל ההשלכות של זה לתת להם סמל דגל זכות בחירה תז כחולה)
או לתת להם מדינה מהשטח שלנו ...
לדעתי כרגע אף אחת מאפוציות האלה לא נכונה כל עוד יש טרור לא יהיה הסכם
והטרור הוא הדדי...
אנונימי
להיות ביד קשוחה עם המחבלים ולא לוותר להם עונש מוות לכל מחבל וגירוש משפחות ככה הם ילמדו
וככה גם האוכלוסיה תקטן ויהיה להם מקום בשטח שלהם
וככה גם האוכלוסיה תקטן ויהיה להם מקום בשטח שלהם
אנונימית
* עונש מוות למחבלים, ועונשים גם למסייעים, הריסת הבית באופן מוחלט (גם להרוס את התשתיות) ולקחת קנס כספי גבוה מאוד מאוד מהמשפחה שילך למשפחה השכולה.
*חינוך לשלום והוצאת התכנים המסיתים מספרי הלימוד.
* לנהוג ביד קשה גם כלפי מי שמתבטא בעד מדינה פלסטינית וטרור, הכי חשוב זה חינוך הדור הבא והוא סתם מסית.
* לעשות היכירות בין ילדים יהודים וערבים כי את המבוגרים אי אפשר לשנות אבל את הילדים כן, ולראות שהצד השני לא כזה גרוע.
*חינוך לשלום והוצאת התכנים המסיתים מספרי הלימוד.
* לנהוג ביד קשה גם כלפי מי שמתבטא בעד מדינה פלסטינית וטרור, הכי חשוב זה חינוך הדור הבא והוא סתם מסית.
* לעשות היכירות בין ילדים יהודים וערבים כי את המבוגרים אי אפשר לשנות אבל את הילדים כן, ולראות שהצד השני לא כזה גרוע.
רק בוגדים יהיו מסוגלים לחלק את המדינה לשתיים
הבעיה עם הערבים החלה פחות או יותר כשהיהודים החלו לעלות במחצית השנייה של המאה ה19.
הפתרון שלי הוא שכל בן אדם ילך למקום שבו אבותיו היו לפני הבעיה. כלומר: אם סבא רבא שלך באותה תקופה היה במרוקו, לך למרוקו, אם הוא היה בפולין, לך לפולין.
בסופו של דבר ישארו פה היהודים והערבים שהיו פה לפני הסכסוך, שאבותיהם חיו בשלום זה עם זה. השאר (שאלה בעיקר יהודים) יצטרכו להתמודד.
הפתרון שלי הוא שכל בן אדם ילך למקום שבו אבותיו היו לפני הבעיה. כלומר: אם סבא רבא שלך באותה תקופה היה במרוקו, לך למרוקו, אם הוא היה בפולין, לך לפולין.
בסופו של דבר ישארו פה היהודים והערבים שהיו פה לפני הסכסוך, שאבותיהם חיו בשלום זה עם זה. השאר (שאלה בעיקר יהודים) יצטרכו להתמודד.
אנונימי
אין פתרון. המצב לא ישתנה, היחס כן.
אם אנחנו רוצים שיפסיקו להרוג את הילדים שלנו צריך לפעול ביד יותר קשה, יד יותר קלה על ההדק וכך ניצור הרתעה. מספיק נשפך דם. 2 חיילים בשבוע זה מטורף.
כמובן שענישה קשה יותר, גירוש משפחות המחבלים לירדן/לזרוק אותם מעבר לגבול ושיזדיינו וזהו בעזרת השם זה מה שיהיה
אם אנחנו רוצים שיפסיקו להרוג את הילדים שלנו צריך לפעול ביד יותר קשה, יד יותר קלה על ההדק וכך ניצור הרתעה. מספיק נשפך דם. 2 חיילים בשבוע זה מטורף.
כמובן שענישה קשה יותר, גירוש משפחות המחבלים לירדן/לזרוק אותם מעבר לגבול ושיזדיינו וזהו בעזרת השם זה מה שיהיה
אנונימי
לדעתי צריך לפתור את זה עם אבן נייר ומספריים
שתי מדינות, נפרדות. זה הפתרון הריאלי היחיד.
באותו הנושא: