14 תשובות
להעיף את כל הפלסטינים למדינה אחרת
שואל השאלה:
לאן? אין מדינה שתסכים לקבל מליונים של אנשים במצב שלהם, אפילו לא כמה מדינות ביחד.
לאן? אין מדינה שתסכים לקבל מליונים של אנשים במצב שלהם, אפילו לא כמה מדינות ביחד.
אנונימית
^אה ואנחנו נסכים?
מה קרה לזה "מדינה יהודית"
מה קרה לזה "מדינה יהודית"
60% מערביי יהודה ושומרון רוצים לעזוב , 80% מערביי עזה רוצים לעזוב , יהודה ושומרון מחולקת לחמולות ולשבטים שהם האוטוריטה האזרחית האמיתית שם , ערביי יהודה ושומרון היו מעדיפים שליטה ישראלית עליהם , אשף מושחתים , חמאס מתחזק ביהודה ושומרון וכנראה הוא יהיה בשלטון במידה ונקים מדינה פלסטינית שם, 1.7 מיליון תושבים ערבים ללא זכויות ביהודה ושומרון.
ועוד ועוד..
הפיתרון הוא פשוט:
1. החלת ריבונות ישראלית על יהודה ושומרון.
2. מתן תושבות קבע לערבים היושבים שם.
3. מתן שלטון חצי עצמאי של השבטים על גורלם שם.
4. מתן עזרה כספים לערבים שרוצים להגר למערב.
בסיעתא דישמיא שנשלוט בכל חלקי ארצנו המובטחת ושבית המקדש יקום ויהיה, כן יהי רצון.
ועוד ועוד..
הפיתרון הוא פשוט:
1. החלת ריבונות ישראלית על יהודה ושומרון.
2. מתן תושבות קבע לערבים היושבים שם.
3. מתן שלטון חצי עצמאי של השבטים על גורלם שם.
4. מתן עזרה כספים לערבים שרוצים להגר למערב.
בסיעתא דישמיא שנשלוט בכל חלקי ארצנו המובטחת ושבית המקדש יקום ויהיה, כן יהי רצון.
להעיף אותם
הפיתרון שלי הוא לא הפיתרון של "הימין", אבל אני ימני וזה הפיתרון האידיאלי לידיעתי
ירדן תחיל ריבונות על אזור יריחו
מצרים תחיל ריבונות על אזור עזה
ישראל תחיל ריבונות על השומרון, אריאל, מעלה אדומים, וגם על היישובים הערביים בשומרון
ומדינה פלסטינית תקום רק ביהודה, מדרום לירושלים, באזור חברון, בית לחם
ויקימו ערים יהודיות גדולות בנגב שיפרידו בין הפלסטינים של דרום הר חברון לבין הבדואים במדבר
לפלסטינים וגם לערביי ישראל תהיה זכות בחירה לגור בישראל או מצרים או ירדן או במדינה הפלסטינית ביהודה
ירדן תחיל ריבונות על אזור יריחו
מצרים תחיל ריבונות על אזור עזה
ישראל תחיל ריבונות על השומרון, אריאל, מעלה אדומים, וגם על היישובים הערביים בשומרון
ומדינה פלסטינית תקום רק ביהודה, מדרום לירושלים, באזור חברון, בית לחם
ויקימו ערים יהודיות גדולות בנגב שיפרידו בין הפלסטינים של דרום הר חברון לבין הבדואים במדבר
לפלסטינים וגם לערביי ישראל תהיה זכות בחירה לגור בישראל או מצרים או ירדן או במדינה הפלסטינית ביהודה
אנונימי
שואל השאלה:
מילקי עם חלב^
אתה מתאר אפרטהייד. בקושי יהיו מדינות שיקבלו את מי שירצו לעזוב (לא יודעת מאיפה הבאת את האחוזים האלה, אני אשמח לראות מאיפה) ובפועל אתה תספח מליונים של אנשים למדינה בלי לתת להם זכות הצבעה (ועוד כמה זכויות שיש לכל אזרח אחר)
אנונימי^
אין להם אינטרס לקחת את השטחים האלה
מילקי עם חלב^
אתה מתאר אפרטהייד. בקושי יהיו מדינות שיקבלו את מי שירצו לעזוב (לא יודעת מאיפה הבאת את האחוזים האלה, אני אשמח לראות מאיפה) ובפועל אתה תספח מליונים של אנשים למדינה בלי לתת להם זכות הצבעה (ועוד כמה זכויות שיש לכל אזרח אחר)
אנונימי^
אין להם אינטרס לקחת את השטחים האלה
אנונימית
נורא פשוט- כל השטחים של ה"פלסטינים" יהיו חלק ממדינת ישראל. מעוניינים לעמוד בחוקים- מעולה! תחשבו אזרחים. לא מעוניינים? אין בעיה! מוזמנים להתפנות.
בנוסף, עונש מוות למחבלים וגירוש של כל מי שמכחיש את קיומה של מדינת ישראל.
בנוסף, עונש מוות למחבלים וגירוש של כל מי שמכחיש את קיומה של מדינת ישראל.
ההצעה שלי היא להסביר להם למה נתנו לנו בכלל חלק מהארץ "שלהם" (-בגלל מלחמת העולם השניה החליטו לתת לנו ארץ וגם כי זו האדמה שלנו עוד מהתנ"ך) ולתקשר ולהסביר, לא צריך לחוות בפחד נגדם. אני חושבת שאנחנו צריכים להיות אר אחת איתם, אבל זה מאוד בעייתי כי הם רוצחים לנו את האנשים אז לאט לאט להביא אנשים מהמדינה שלהם אלינו וליצור איזושהי אווירה של רוגע
אין פיתרון, כל פתרון אחר יעשה יותר גרוע
טרנספר
שמעו רעיון
לתת ריבונות לחמולות בערים גדולות כמו בתוכנית האמיריות של מרדכי קידר וסיפוח יהודה ושומרון והגליית הרבה מהערבים לרוסיה שהאוכלוסייה שלה הולכת ומצתמצמת בקצב אדיר
לתת ריבונות לחמולות בערים גדולות כמו בתוכנית האמיריות של מרדכי קידר וסיפוח יהודה ושומרון והגליית הרבה מהערבים לרוסיה שהאוכלוסייה שלה הולכת ומצתמצמת בקצב אדיר
^^^ מנגינת העבד
רוב הפיגועים בשנות ה50 ה60 וה70, היו נגד ירדן
הפלסטינים ביקשו עצמאות מירדן, ירדן לא הביאה להם בהתחלה ולכן התחילו פיגועים בירדן וספטמבר השחור, רצח המלך עבדאללה וניסיון להתנקש במלך חוסיין ועוד ועוד
ב1989, חצי מחברי הפרלמנט הירדני היו פלסטינים, המלך חוסיין הבין שהכוח הפוליטי שלהם עצום בירדן, ולכן הוא חייב להתנתק מהם
אז הוא ביטל את האזרחות הירדנית של הפלסטינים, הביא להם אזרחות פלסטינית, ואפשר להם ליצור פרלמנט פלסטיני ומאז הבעיה הפלסטינית הפכה להיות הבעיה שלנו
גם אנחנו צריכים לעשות אותו הדבר אם אנחנו לא רוצים להתעורר בבוקר עם 60 חברי כנסת ערבים, לתת להם אפשרות להצביע בבחירות בפרלמנט הפלסטיני, בערים שבהם הם גרים (קלקיליה, רמאללה, שכם, ג'נין...) ואז הבעיה הפלסטינית תהפוך להיות הבעיה של הפלסטינים.
רוב הפיגועים בשנות ה50 ה60 וה70, היו נגד ירדן
הפלסטינים ביקשו עצמאות מירדן, ירדן לא הביאה להם בהתחלה ולכן התחילו פיגועים בירדן וספטמבר השחור, רצח המלך עבדאללה וניסיון להתנקש במלך חוסיין ועוד ועוד
ב1989, חצי מחברי הפרלמנט הירדני היו פלסטינים, המלך חוסיין הבין שהכוח הפוליטי שלהם עצום בירדן, ולכן הוא חייב להתנתק מהם
אז הוא ביטל את האזרחות הירדנית של הפלסטינים, הביא להם אזרחות פלסטינית, ואפשר להם ליצור פרלמנט פלסטיני ומאז הבעיה הפלסטינית הפכה להיות הבעיה שלנו
גם אנחנו צריכים לעשות אותו הדבר אם אנחנו לא רוצים להתעורר בבוקר עם 60 חברי כנסת ערבים, לתת להם אפשרות להצביע בבחירות בפרלמנט הפלסטיני, בערים שבהם הם גרים (קלקיליה, רמאללה, שכם, ג'נין...) ואז הבעיה הפלסטינית תהפוך להיות הבעיה של הפלסטינים.
הימנים יגידו פשוט להעיף אותם..
באותו הנושא: