13 תשובות
למחוק את עזה לגמרי ולהשמיד את החמאס והגיאד האילסמי
שלום איתם לא יהיה
שלום איתם לא יהיה
אנונימי
מה ההבדל בין שמאלני לימני? אין פה פוליטיקה זה נטו חיי אדם שבסכנה ונטו המדינה שלנו שסובלת.
^מחזקת.
ואף שמאלני לא יענה לך כי פשוט אין לו תשובה לזה, רק חפירות לא נכונות בעליל של אנשי תקשורת בשביל רייטינג כמובן
ואף שמאלני לא יענה לך כי פשוט אין לו תשובה לזה, רק חפירות לא נכונות בעליל של אנשי תקשורת בשביל רייטינג כמובן
התכוונתי לחזק את הראשון.
שואל השאלה:
יש הבדל כי שמאלנים וימנים תומכים בדרכים שונות לפתירת הסכסוך וחלקם לא רוצים בכלל לפתור אותו, יש פה פוליטיקה
הכל פוליטיקה
יש הבדל כי שמאלנים וימנים תומכים בדרכים שונות לפתירת הסכסוך וחלקם לא רוצים בכלל לפתור אותו, יש פה פוליטיקה
הכל פוליטיקה
אנונימית
אין דבר כזה שלום כל עוד יש שליטה ישראלית על אדמות פלסטיניות וכל עוד לא נותנים לפליטים הפלסטינים לחזור לארץ שלהם.
צריך להעיף את המתנחלים מיהודה ושומרון , מזרח ירושליים גדה המערבית לאלף עזאזל ולפצות את העם הפלסטינאי על הטיהור האתני שעשינו להם .
צריך להעיף את המתנחלים מיהודה ושומרון , מזרח ירושליים גדה המערבית לאלף עזאזל ולפצות את העם הפלסטינאי על הטיהור האתני שעשינו להם .
זה לא אדמות פלסטין
אנונימי
אני מחשיבה את עצמי נוטה לשמאל אבל כל מה שקשור לפלסטינים אני יודעת שאיתם אין מצב לשלום. להשמיד את חמאס, להשמיד את הטרוריסטים האלה ושיתנו לנו לחיות לעזאזל.
אתה אומר שאלה האדמות של המתנחלים שהגיעו מארצות הברית/קנדה וכו יותר משל הפלסטינאים? העם הילידי? שאבות אבותיהם נולדו כאן והורישו להם את האדמות האלו ?
תפנימו את זה רגע , שיש פה עם , העם הפלסטיני שהוא העם הילידי ומי שמתכחש לזה הוא בור.
וכשאר עם ומדינה מגרשת , גוזלת , הורסת , רוצחת את העם הילידי זה כיבוש , ומגיע לעם הזה פיצוי.
תפנימו את זה רגע , שיש פה עם , העם הפלסטיני שהוא העם הילידי ומי שמתכחש לזה הוא בור.
וכשאר עם ומדינה מגרשת , גוזלת , הורסת , רוצחת את העם הילידי זה כיבוש , ומגיע לעם הזה פיצוי.
מה? ממתי פלסטלינה הפכה לעם?
זה בצק ימפגר
love_bibi
מהשם מבינים שהאיי קיו שלך שואף לאפס אז אני לא הולך להתווכח איתך , אבל תודה שהוכחת את הטענה שלי שמתכחשים לקיומו של העם הפלסטיני.
מהשם מבינים שהאיי קיו שלך שואף לאפס אז אני לא הולך להתווכח איתך , אבל תודה שהוכחת את הטענה שלי שמתכחשים לקיומו של העם הפלסטיני.
מהשם מבינים שאני לא מושפעת מהתקשורת כמוך יטמבל
באותו הנושא: