2 תשובות
אז תפסיקי את הקשר איתה.. אז מה אם הייתן חברות טובות.. אנשים משתנים, ולא צריך לשמור על קשר עם מישהו שלא עושה לך טוב רק כי הייתה תקופה שהייתו חברות...
אנשים משתנים כנראה את והיא משתנות וכבר לא מתאימות ליוהת חברות כמו פעם
אנונימית
באותו הנושא: