51 תשובות
אם הערת לה לגבי ההתנהגות שלה ועל הדברים שהיא מציקה לך בהם והיא עדיין ממשיכה פשוט להגיד לה שאת מעוניינת להפסיק להיות חברה שלה
אנונימית
תנתקי קשר . ואם זה משהו שהיא יכולה לשלוט בו את יכולה להגיד לה ואם זה אוטמטי או צורת דיבור אין מה לעשות פשוט תתרחקי ממנה לאט לאט.. זו גם הסיבה שנשארתי בלי חברים כי אני מעצבנת :)
אנונימית
או לנסות לעבוד על הקשר הזה כי לא שווה סתם ככה לוותר אותי אתן פשוט רואות אחת את השניה יותר מידי וכבר נמאס אז קחו הפסקה ותיפגשו קצת פחות בזמן הקרוב
שואל השאלה:
אין לי דוגמאות לתת כי זה לא משהו רע שהיא עושה פשוט שהיא עושה את אותם דברים שהיא הייתה עושה תמיד וזה מעצבן אותי
אנונימית
מה היא עושה שמעצבן אותך
את פשוט שונאת אותה וזה יוביל לקשר רעיל מאוד,תנתקו קשר.
תנתקי קשר איתה וזהו
נמש עם זאת אני תספרי לי אני יהיה ממש בסדר עם זה
ואם זאת לא נמש
אז צריכה לדבר ?
בול המצב שלי
אני מתחילה לחשוב כבר שזאת חברה שלי
לצערי זה גם קרה לי אתם פשוט רובוט כל הזמן על כלום בגלל שאתם מתחילות להרגיש אחת עם השניה יותר מידיי נוח כמו שאת מרגישה עם אחים שלך ואז אתם רבים ומשלימים רק שאצלכם אתם לא הולכים אז זה מעליב כל פעם וזה מתחיל להיות רעיל
פשוט תתרחקי ממנה קצת
וואי למה אני מזדהה
תשמעי זה קרה לי גם
פשוט לקחת קצת מרחק ולהוריד את הראש, ולפעמים אם זה נהיה רעיל אז לא לפחד לנתק קשר.
תעשי מדיטציה על זה
אנונימי
בנות כמה אתן?
אנונימית
אני כלכך מזדהה איתך
אנונימית
שומעת לא יודעת מה תעשי אבל מה שאל תעשי זה להתחיל להתנהג אליה מגעיל זה סתם יפגע בה ובך או שתדברי איתה או שתקחי מרחק אבל שימי לב איך את מתנהגת אליה יש דרכים לגמור קשר
אנונימית
קרה לי כל כך הרבה פעמים. עם חברה ועם עוד כמה אנשים...
ממליצה לך לקחת ממנה קצת מרחק עד שתפסיקי להרגיש ככה.
אנונימית
זה קרה גם לי לא עם חברה אבל חבר ממש טוב זה עבר לי אחרי שנה
מבינה ומזדהה
אתן פשוט לא מתאימות
אמלה זה קרה לי אבל עבר לי אחרי שבוע אל תפרקי הכל בגלל זה חכי שבוע שבועיים אם זה ממשיך תנתקי קשר
תני דוגמאות
אנונימית
אני כל כך מזדהה איתך.
אני רבנו לפני יומיים לגבי זה והפסדנו לדבר,
אני ממליץ לך לדבר איתה על זה לפני שזה יוביל לקשר צבוע ורעיל.
וואי אני רואה שכולם מזדהות
אגב אני גם מזדהה בטירוף
תדעי שזה יעבור לך, גם לי זה עבר
אני יכולה להבין הרבה פעמים יוצא לי פשוט להיגעל והרבה פעמים אני מתה עליה, אני חושבת שאת צריכה ספייס וזה גם מה שאני צריכה. אל תוותרי מהר כל כך על הקשר איתה תוודאי קודם שלא תתחרטי
אני חושבת שאל תנתקי קשר מנסיון זה משפיע לרעה אחרי זה תנסי לדבר איתה
זה יוביל למצב לא טוב,
תנתקי איתה קשר ובזריז
אני מזדהה.
זה קורה וקרה לי תקחי הפסקה פשוט תתפסי ממנה מרחק אל תפגשי איתה תמציאי תירוצים עד שהיא תבין
בנתיים גם תנסי להתחבר לעוד איזה חברה או לחזק קשר עם חברה אחרת
מה היא עושה?
ואיי גם לי זה קרה. הייתה לי חברה ממש ממש טובה ויום אחד חברה אחרת שלי פשוט אמרה לי משום מקום שהיא חושבת שהיא ממש חופרת ונודניקית ומאז אני התחלתי לשים לב לכל מיני דברים שהיא עושה אבל אני לא רוצה לנתק איתה קשר כי היא החברה הכי טובה שלי...
אנונימית
גם לי זה קורה חשבתי שאני המוזרה היחידה!
מה כולם אומרים לנתק קשר
תשאלי את עצמך למה את שונאת את מה שהיא עושה ומה מעצבן אותך במה שהיא עושה
אם את מצליחה לענות לעצמך תעשי לה שיחה על מה שמפריע לך במה שהיא עושה
אם את לא מצליחה, תעשי חשבון נפש.
מזדהה.
אצלי זה התחיל מזה שהיא לקחה אותי כמובן מאליו ולא שמה עליי, ואז הבנתי שהיא לא חברת אמת וכל דבר שהיא עשתה התחיל לעצבן אותי. והקטע הוא שהיא ממשיכה להאשים אותי בכל מיני דברים וכאילו בכלל לא חושבת שהיא עושה משהו לא בסדר.
זה קורה לפעמים בין חברות החברה הכי טובה שלי אנחנו חברות כבר כמעט עשר שנים אבל באמת עשר שנים החברות הכי טובות בלי הפסקה כל היום אחת בתחת של השנייה ויש תקופות שזה כבר מוזגם והיא עולה לי על העצבים וקורה בדיוק מה שאת מתארת אבל אז לא הרבה אחרי זה קורה משהו שגורם לי להבין למה אני חברה שלה ושאני באמת אוהבת אותה וזה מפסיק לעצבן אותי פשוט אולי תתרחקי טיפה ותתמקדי קצת באנשים אחרים ואת תראי שתול איזה יומיים עד שבוע כבר תרוצי אליה
אנונימית
זה יוביל לקשר רעיל תנתקי קשר
קרה לי, אני מבינה. הכי טוב להתרחק.
וואו זה קורה לי גם עכשיו, אני פשוט מנסה לקחת ממנה הפסקה קצת, זה גם נובע מזה שהיא קנאית ונוצרת בנינו תחרותיות
קרה לי
בסופו של דבר ניתקתי איתה קשר וזה הדבר הכי מבורך שעשיתי לעצמי
לדעתי פשוט תתרחקי ממנה כשזה קורה, אם זה לא עובר אז תדברי איתה בכנות על מה שעובר עליך
אם זה ממשיך אז לדעתי תנתקו קשר. אבל אחרי שפעם תנסי לשנות את המצב
תנסי להבין מה הבעייה כנראה היא פוגעת בך וכדאי שתנתקי קשר
חבל
אני גם מרגישה ככה ואנחנו לא חברות טובות כל כך- אני מכירה אותה מתחילת שנת הלימודים.
אני לא יודעת אם כדאי להתרחק אבל לשמור קצת על מרחק ולהיות עם חברים וחברות אחרות
זה כי את לאט לאט משתנה זה חלק מתהליך ההתבגרות כנראה הדברים שעשיתם ביחד עולים לך על העצבים כי את לא מוצאת איתה יותר מכנה משותף שיתאים לזהות שלך
ובאופן כללי זה לגיטימי לחלוטין קחי ממנה ספייס נסי לחפש חברים אחרים אל תמהרי לנתק קשר תעשי את זה באופן הדרגתי
זה נורמלי לחלוטין ובהצלחה
אנונימית
תדברי איתה נראלי, תנסו לפתור את זה
אולי זה סתם תקופה?
תקשיבי ותקשיבו פה כולם, אם היא ממשיכה באותה התנהגות זה טבעי לגמרי שהיא תתחיל לעלות לך על העצבים
סביר להניח שאתן מסתובבות הרבה וככה, כשאתה דבוק לבן אדם אחרי זמן כלשהו הוא מתחיל לעצבן אותך. קחי ממנה טיפה מרחק תסתובבי עם בנות אחרות גם תנשמי עוד אנשים וזה יחלוף ואני בטוחה שעוד מעט לא תסבלי אותה
וואי אני מכירה את זה בדיוק התחיל לקרות לי, פשוט תתרחקי ממנה לתקופה אבל יכול להיות שהיא תשים לב וזה יסיים את הקשר, זה מאוד תלוי
גם לי זה היה ככה
תתרחקי ממנה לקצת וכשתחזרי את כבר לא תתעצבני עליה בכזאת קלות ותיהי יותר סבלנית