27 תשובות
לדבר על זה בסטיפס
לשנוא אותה
שואל השאלה:
תודה איזה עצות מעולות
תודה איזה עצות מעולות
אנונימית
לא להיות חברה של מישהו שאת שונאת
שואל השאלה:
אבל אנחנו בקבומה ביחד
אבל אנחנו בקבומה ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
קבוצה*
קבוצה*
אנונימית
וואי אני בדיוק באותו מצב כמך יש לי חברה שאני מתחילה לשנאות אותה דיברתי איתה על זה ואמרתי להה שהיא מעצבנתוהיא שינתה את ההתנהגות שלה תנסי!
תדברי איתה על מה מפריע לך. אם היא לא תגיב בצורה שחברה אמורה להגיב (לא תגיד שהיא תנסה להשתנות ושהיא מצטערת), אז תנתקי איתה קשר. אני ניתקתי קשר עם מלא חברים וברוך השם היום אני לבד! סתם עכשיו ברצינות, חברים שלא עושים לך טוב, אין סיבה להיות איתם בקשר.
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד לה לשנות את כול האשיות שלה
אני לא יכולה להגיד לה לשנות את כול האשיות שלה
אנונימית
כל האישיות שלה מעצבנת אותך?
אז תנתקי קשר. אם זה היו דברים ספציפים, אז יש על מה לעבוד עוד. אם לא אז אין לך מה להישאר איתה בקשר.
שואל השאלה:
היא פשוט מעתיקה מימני בכול דבר חופרת בקטע מעצבן,מדברת בסרטים בלי הפסקה,כול פעם שהיא מדברת יש לי צמרמורת של קרינג' היא פעם אחת העירה לי על מכנס שאני לבשתי ואז קנתה את אותן מכנס אין לי כוחות עליה יותר
היא פשוט מעתיקה מימני בכול דבר חופרת בקטע מעצבן,מדברת בסרטים בלי הפסקה,כול פעם שהיא מדברת יש לי צמרמורת של קרינג' היא פעם אחת העירה לי על מכנס שאני לבשתי ואז קנתה את אותן מכנס אין לי כוחות עליה יותר
אנונימית
בחיי שזה מזכיר לי חבר שהיה לי, שניתקתי איתו קשר לפני כמה חודשים. אין מה לעשות תשמעי, או שתדברי איתה (אם את חושבת שזה יכול לעזור ולשנות משהו), או שתנתקי איתה קשר. אני ניסיתי קודם לדבר אבל זה לא עזר.
לדבר איתה? מה זאת אומרת
זה קרה לי עם חברה ממש טובה שלי פשוט תתחילי לקבוע עם עוד חברים חוץ ממנה ואז לאט לאט היו לך עוד אנשים בחיים ולא רק אותה ואז את פשוט פחות תשימי לב אליה אני עכשיו בקשר טוב איתה והיא גם איתי בכיתה וזה אבל יש ילדות שאני מדברת איתן הרבה יותר וגם אני כבר לא כל כך ניפגשת איתה רק אני והיא אם אנחנו נפגשות זה עם עוד אנשים
אנונימית
וואו למה הזדהתי למה שכתבת
בכל מקרה , לא נורא יש טיפוסים כאלה
תנסי להיות פחות איתה ופחות נחמדה והיא תלך לבד
בכל מקרה , לא נורא יש טיפוסים כאלה
תנסי להיות פחות איתה ופחות נחמדה והיא תלך לבד
תגידי תודה, זאת רק חברה אחת!!! לי מתגבשת רשימה ארוכה מאוד של חברות שנמאס לי מהן, אני לא צוחקת ולא מגזימה
כניראה שיש סיבה שאת שונאת אותה אז את אמורה לשנוא אותה
אנונימי
עזבו הכל התמונה שהיא בחרה
את מדברת באופן מעליב על חברה שלך פשוט כי היא עושה דברים שגורמים לה להרגיש טוב. זו לא בעיה שלה שאת מרגישה חסרת ביטחון לגבי עצמך אז את כועסת אליה, זו בעיה שלך, כי היא לא פוגעת באף אחד.
^^למה זה מעצבן אותך? איפה ההיגיון? היא לא פוגעת בך, אז למה שתרגישי רגשות שליליים?
(כל רגש שלילי נובע מאיום.)
(כל רגש שלילי נובע מאיום.)
שואל השאלה:
מי אתה שתחליט עם אני חסרת ביטחון או לא והיא פוגעת במוח שלי עם החפירות שלה וכמות הקרינג' שיוצאת לה מהפה
מי אתה שתחליט עם אני חסרת ביטחון או לא והיא פוגעת במוח שלי עם החפירות שלה וכמות הקרינג' שיוצאת לה מהפה
אנונימית
אני בת. ואם היא הבעיה כמו שאת אומרת-
תנסי להסביר למה היא מעצבנת אותך. אל תגידי מה היא עושה, תסבירי *למה* זה פוגע בך? למה זה גורם לך להרגיש כמו שאת מרגישה אם היא לא עשתה לך שום דבר.
תנסי להסביר למה היא מעצבנת אותך. אל תגידי מה היא עושה, תסבירי *למה* זה פוגע בך? למה זה גורם לך להרגיש כמו שאת מרגישה אם היא לא עשתה לך שום דבר.
תקשיבי גם לי זה קרה , פשוט תתרחקי ממנה , אני מבינה שזה מעצבן שהיא מעתיקה גם לי זה קרה.. רק אצלי היא או שהיא חופרת בלי סוף או שהיא רוצה שאני אתחיל את השיחה ושאני אבקש סליחה היא בעצמה בחיים לא פנתה אליי רק אני . ואני הרגשתי שהיא מעתיקה ממני בחלק מהדברים ופשוט היה לי מגעיל לדבר איתה ... ניתקתי ממנה קשר ולא דיברתי איתה מעולם , לא רק בגלל זה אלה בגלל שהיא סיפרה לכל העולם איזה סוד שסיפרתי לה , לדעתי כדאי שתתרחקי ממנה ולא משנה אם אתן באותה הקבוצה כי יש עוד ילדים בקבוצה חוץ ממנה או שתבקשי לעבור קבוצה . תלוי מה זאת הקבוצה הזאת
שואל השאלה:
האופי שלה פשוט מעצבן ואני לא עושה שום דבר ממה שרשמתי שהיא עושה
האופי שלה פשוט מעצבן ואני לא עושה שום דבר ממה שרשמתי שהיא עושה
אנונימית
שואל השאלה:
מה איך אני הבעיה כאן
מה איך אני הבעיה כאן
אנונימית
זה נשמע כאילו את הבעיה כאן. היא לא פוגעת בך בתכלס, אז למה שתשנאי אותה? באמת אין כאן שום בעיה נראית לעין, היא לא עושה לך שום דבר. רגשות של שנאה מגיעים רק לאלו שאנחנו פוחדים מהם או כועסים אליהם, וכעס נובע מפחד. את מרגישה מאוימת, רואה בה דברים שאת לא אוהבת בעצמך, אז את משליכה את הכעס שלך עליה.
תטפלי בעצמך וביטחון העצמי שלך ואני מבטיחה שאחרי כך לא תהיה לך בעיה.
תטפלי בעצמך וביטחון העצמי שלך ואני מבטיחה שאחרי כך לא תהיה לך בעיה.
באותו הנושא: