7 תשובות
תדברי איתה, לא מחייב שהיא שונאת אותך יכול להיות שעובר עלייה משהו או אולי פגעת בה מבלי לשים לב לזה
תדברי איתה על זה.
היא לא חברה, תעזבי אותה ותתחילי לבלות עם אנשים שעושים לך טוב. תנסי לשכוח ממנה, פשוט תתנהגי אליה כאילו היא אדם רנדומלי.
חברה היא לא. להתרחק ומהר.
אולי תנסו לדבר?
יש כנראה הרבה סיבות ללמה היא לא תדבר איתך.
אולי היא כועסת, הקשר פוגע בה, או שאתן צריכות לדבר פשוט..
אם אתן חברות טובות אז זה מה שעדיף לעשות. אם היא מתנהגת מגעיל אז כבר צריך לנתק קשר
יש כנראה הרבה סיבות ללמה היא לא תדבר איתך.
אולי היא כועסת, הקשר פוגע בה, או שאתן צריכות לדבר פשוט..
אם אתן חברות טובות אז זה מה שעדיף לעשות. אם היא מתנהגת מגעיל אז כבר צריך לנתק קשר
אז אל תהיהי חברה שלה את לא שווה אטתה
שואל השאלה:
אני מדברת כבר כל כך הרבה פעמים והיא פשןט לא מבינה
אני מדברת כבר כל כך הרבה פעמים והיא פשןט לא מבינה
אנונימית
באותו הנושא: