4 תשובות
תכלס נכון אבל הרבה יותר קשה, קחי איזה יום שתיים מנוחה, התוצאות פשוט יהיו משמעותית יותר טובות.
שמעי אם את אוהבת את הכאב אז למה לא?
איך שאת מרגישה
,לא.