8 תשובות
כן אבל עדיין לא נגמר
אני מרגישה רע
זו התקופה אחת הנוראיות שכנראה תהיה לי בחיים
זו התקופה אחת הנוראיות שכנראה תהיה לי בחיים
אנונימית
תמיד אומרים שזו התקופה הכי יפה בחיים, אבל רואים את זה רק אחרי שמסיימים את גיל ההתבגרות. כשאתה בן נוער בפועל אתה סובל.
יש המון רגעים רעים אבל יש כמה טובים שאני יודעת שאזכור למשך כמה שנים, אם לא לכל החיים
כן אמנם לא הכל טוב יפה, אבל בינתיים אני אוהבת את מה שקורה לי עכשיו ולא באלי שזה יסתיים, גם הרגעים שאני בוכה בחדר בלי סוף :') צריך קצת עניין לחיים אי אפשר שהכל יהיה מושלם
כן אמנם לא הכל טוב יפה, אבל בינתיים אני אוהבת את מה שקורה לי עכשיו ולא באלי שזה יסתיים, גם הרגעים שאני בוכה בחדר בלי סוף :') צריך קצת עניין לחיים אי אפשר שהכל יהיה מושלם
אנונימית
לא תמיד
תמיד אותו דבר
לא משהו מיוחד כי אני לא ילדה של אקסטרים ויציאות
אז לא, לא מאוד מסופקת
לא משהו מיוחד כי אני לא ילדה של אקסטרים ויציאות
אז לא, לא מאוד מסופקת
תאמת שכן
יש רגעים של down ורגעים חרא ברור
אבל אני מאוד נהנת, בעיקר כי השנים רק התחילו ויש לי עוד :)
יש רגעים של down ורגעים חרא ברור
אבל אני מאוד נהנת, בעיקר כי השנים רק התחילו ויש לי עוד :)
...
זה היה לי ההפך הגמור
זה היה לי ההפך הגמור
באותו הנושא: