24 תשובות
מי נכנס לכלא על גניבה?
בטח רצח
בטח רצח
אנונימי
זה ממש לא סביר^
הסיכוי שהוא בכלל יתקל במחבל הוא ממש נמוך והסיכוי שהוא יצליח לרצוח אותו הוא אפילו יותר נמוך
לשאלה אני אפילו לא יודעת איך הוא היה מצליח לתקשר.
הסיכוי שהוא בכלל יתקל במחבל הוא ממש נמוך והסיכוי שהוא יצליח לרצוח אותו הוא אפילו יותר נמוך
לשאלה אני אפילו לא יודעת איך הוא היה מצליח לתקשר.
על התערטלות בפומבי או אונס
כאילו זה
100% שבן אדם שלא מכיר את חוקי החברה והמוסר ויראה מישהי שהוא נמשך אלייב ברחוב פשוט יתן לה נבוט בראש ויבצע את זממו
כאילו זה
100% שבן אדם שלא מכיר את חוקי החברה והמוסר ויראה מישהי שהוא נמשך אלייב ברחוב פשוט יתן לה נבוט בראש ויבצע את זממו
אנונימי
וואלה לדעתי? גניבה אבל גניבה מינורית.
ברמה של נכנס לחנות ראה אוכל ושתייה ולקח ולא הבין שצריך לשלם.
^לא להבין חוקי חברה לאו דווקא אומר חוסר במוסר.
ברמה של נכנס לחנות ראה אוכל ושתייה ולקח ולא הבין שצריך לשלם.
^לא להבין חוקי חברה לאו דווקא אומר חוסר במוסר.
אנונימית
לדעתי אונס
הפשע שהכי סביר שהוא יעשה זה גניבה אבל על גניבה לא נכנסים לכלא
ורצח זה כבר מוגזם כי למה שהוא ירצח סתם בן אדם רנדומלי אם אין לזה רקע או סכסוך כלשהו?
קיצר אונס
הפשע שהכי סביר שהוא יעשה זה גניבה אבל על גניבה לא נכנסים לכלא
ורצח זה כבר מוגזם כי למה שהוא ירצח סתם בן אדם רנדומלי אם אין לזה רקע או סכסוך כלשהו?
קיצר אונס
מוסר זה חוקי חברה
אם הוא ירגיש חשק מיני ולא יבין שלאנוס זה לא מקובל חברתית הוא פשוט יעשה את זה
אם הוא ירגיש חשק מיני ולא יבין שלאנוס זה לא מקובל חברתית הוא פשוט יעשה את זה
אנונימי
התערטלות בפומבי. הוא לא ידע על כך שיש להתלבש.
לא נכון אנונימי.
נכון אין באמת דבר כזה מוסר אלו חוקי חברה אבל שמתבססים על יצרים ורגשות אבולוציונים כמו חמלה ועוד...
יצרים ורגשות ( שמוטבעים בתוכו )שמטרתם לפתח קשרים עם אנשים, הוא כנראה ינסה לחזר אחרי האשה ולא לאנוס אותה.
נכון אין באמת דבר כזה מוסר אלו חוקי חברה אבל שמתבססים על יצרים ורגשות אבולוציונים כמו חמלה ועוד...
יצרים ורגשות ( שמוטבעים בתוכו )שמטרתם לפתח קשרים עם אנשים, הוא כנראה ינסה לחזר אחרי האשה ולא לאנוס אותה.
אנונימי
לאו דווקא.
כן יכול להיות שהוא ירצה לספק צרכים מיניים וינסה אבל ברגע שאותה אחת תתנגד לו (בהנחה ותתנגד) אז יש סבירות גבוהה שהוא יהיה מבולבל ויוותר. אני בספק שהוא ימשיך בכוח ויילחם איתה על זה. כי אנסים שנלחמים בכוח זה כי הם רוצים את השליטה ויודעים מראש שהבן אדם לא ירצה (ברוב המקרים).
הוא פשוט לא יבין למה היא מתנגדת ובורחת. ויישאר מבולבל.
כן יכול להיות שהוא ירצה לספק צרכים מיניים וינסה אבל ברגע שאותה אחת תתנגד לו (בהנחה ותתנגד) אז יש סבירות גבוהה שהוא יהיה מבולבל ויוותר. אני בספק שהוא ימשיך בכוח ויילחם איתה על זה. כי אנסים שנלחמים בכוח זה כי הם רוצים את השליטה ויודעים מראש שהבן אדם לא ירצה (ברוב המקרים).
הוא פשוט לא יבין למה היא מתנגדת ובורחת. ויישאר מבולבל.
אנונימית
הטרדה מינית, ברור
גם אם היא התנגדה זה לא אומר שהוא לא ילך לכלא. גם סביר להניח שאחרי ניסיון כושל הוא ינסה אותו דבר על מישהי אחרת עד שיצליח. אז ככה או ככה...
יכול להיות כל כך הרבה דברים זה כבר תלוי במקום בזמן והאיש ששוגר
אנונימי
אי ציות לכללי התנועה.
מאיפה הוא ישיג רישיון??
מאיפה הוא ישיג רכב ^
בתור הולך רגל העבירות תנועה כל כך מינוריות אף אחד לא עוצר אנשים בגלל זה
במיוחד שהוא פשוט ינסה להשתלב כי הוא ירגיש מפוחד ולכן שכולם יחצו הוא יחצה את הכביש
בדיוק כמו שאתה חסר ביטחון אתה מנסה פחות להתבלט
זה אבולוציוני
בתור הולך רגל העבירות תנועה כל כך מינוריות אף אחד לא עוצר אנשים בגלל זה
במיוחד שהוא פשוט ינסה להשתלב כי הוא ירגיש מפוחד ולכן שכולם יחצו הוא יחצה את הכביש
בדיוק כמו שאתה חסר ביטחון אתה מנסה פחות להתבלט
זה אבולוציוני
אנונימי
^^גם מעבר באדום. כל חוק שמבוסס על סימן מוסכם מסויים סביר שהוא יעבור עליו, הוא הרי לא יודע שאור אדום מסמל "עצור", מבחינתו זה סתם אור אדום.
^יש לי חבר שקיבל על זה קנס ואזהרה. בחוק יש על זה עונשים.
^יש לי חבר שקיבל על זה קנס ואזהרה. בחוק יש על זה עונשים.
^^ נכון, אפקט העדר
ביזוי בית המשפט.
גניבה מן הסתם
הליכה בעירום
אנונימית
שואל השאלה:
שמעו "מוסר" זה משהו שהחברה מכתיבה לנו ובאה מהחינוך אז אונס כן נשמע לי הגיוני כי זה יצר אנושי.
גם בנות בטח היו מנסות אותו דבר אם המצב היה הפוך.
זה פשוט יצר אנושי ולא חינכו אותם את ערכי המוסר.
חיות לא יודעות מה זה אונס לדוגמה
שמעו "מוסר" זה משהו שהחברה מכתיבה לנו ובאה מהחינוך אז אונס כן נשמע לי הגיוני כי זה יצר אנושי.
גם בנות בטח היו מנסות אותו דבר אם המצב היה הפוך.
זה פשוט יצר אנושי ולא חינכו אותם את ערכי המוסר.
חיות לא יודעות מה זה אונס לדוגמה
אנונימי
רצח של מחבל שניסה לתקוף אותו
אנונימי
פדופיליה כנראה חח
מוסר מושרש בך ^
זה אבולציוני אנחנו חיות חברתיות
זה אבולציוני אנחנו חיות חברתיות
אנונימי
באותו הנושא: