7 תשובות
אף אחד לא נותן לזוגיות מקום משמעותי, זוגיות זה דבר ממש כיפי, את מרגישה שיש לך מישהו שאשכרה דואג לך ואוהב אותך, זה גורם לך להרגיש מיוחדת. מצד שני, להיות לבד נותן לך זמן לעבוד על עצמך ולאהוב את עצמך, זה נותן לך מין נקודת ראייה אחרת על העולם הזה. אם את שואלת אותי אישית, להיות לבד זה עדיף יותר מזוגיות.
העולם נירמל כל כך הרב ברים שגורמים לכמות פסיכית של אנשים להרגיש רע עם עצמם וזה כי בסופו של יום האדם לא יכול לחיות בלי לרחם על עצמו ובלי מוסדות
ואלו דברים שנצאים לנו בתת מודע בקטע עמוק כבר מאות אפילו אלפי שנים שאי אפשר לשנות
כמו למשל שאם תסתכלי על זה לעומק העולם בנוי לגברים ולא לנשים
בנוסף כן צריך המשכיות מסוימת בעולם אז זה למה
ואלו דברים שנצאים לנו בתת מודע בקטע עמוק כבר מאות אפילו אלפי שנים שאי אפשר לשנות
כמו למשל שאם תסתכלי על זה לעומק העולם בנוי לגברים ולא לנשים
בנוסף כן צריך המשכיות מסוימת בעולם אז זה למה
נתנתי לך תשובה שקשורה, הסברתי לך למה החברה לא כזאת ולמה את כנראה מרגישה שהיא כן כזאת. זוגיות זה דבר טוב, להיות לבד זה גם דבר טוב. זהו זה.
שואל השאלה:
היא כן כזאת. כי בחיים הבוגרים שלך כבר מכתיבים לך הכל. אחרי שאתה מסיים צבא אתה לומד ועובד, ותוך כדי זה כולם כבר מתחתנים ומביאים ילדים, כולל החברים שלך מהצבא ובני גילך מהעבודה, ואז גם מופעל לחץ עלייך..עם כל מיני שאלות מיותרות ואמירות חסרות טקט
כנראה אתה לא מודע לדברים האלה
(אתה בן 17, לא שאתה צריך.) אבל לפחות אל תגיד סתם שזה בראש שלי, כי זה לא
היא כן כזאת. כי בחיים הבוגרים שלך כבר מכתיבים לך הכל. אחרי שאתה מסיים צבא אתה לומד ועובד, ותוך כדי זה כולם כבר מתחתנים ומביאים ילדים, כולל החברים שלך מהצבא ובני גילך מהעבודה, ואז גם מופעל לחץ עלייך..עם כל מיני שאלות מיותרות ואמירות חסרות טקט
כנראה אתה לא מודע לדברים האלה
(אתה בן 17, לא שאתה צריך.) אבל לפחות אל תגיד סתם שזה בראש שלי, כי זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אוברטינג אין לי מושג באיזה עולם אתה חי מאמי אבל בעולם שלי השאלה הראשונה גם ממשפחה ומכרים זה "מה, עוד לא מצאת לך איזה מישהו?"
אז להגיד שאין לזוגיות מקום משמעותי? ממ. לא הייתי אומרת
ואני אחת מתוך רבים
עריכה- ראיתי בפרופיל שלך שאתה בן 17, מסביר קצת..
אוברטינג אין לי מושג באיזה עולם אתה חי מאמי אבל בעולם שלי השאלה הראשונה גם ממשפחה ומכרים זה "מה, עוד לא מצאת לך איזה מישהו?"
אז להגיד שאין לזוגיות מקום משמעותי? ממ. לא הייתי אומרת
ואני אחת מתוך רבים
עריכה- ראיתי בפרופיל שלך שאתה בן 17, מסביר קצת..
אנונימית
תירגעי, את שאלת שאלה. נתנתי לך תשובה נורמלית. לא צריך את כל התוקפניות הדפוקה הזאת. לזוגיות יש מקום משמעותי אם את נותנת לה מקום משמעותי, אם את רוצה ללכת עם מה שהחברים, המשפחה, והחברה שלך אומרים זה עניין אחר לגמרי. הפעם האחרונה שדיברתי עם מישהו לגבי זוגיות הייתה לפני שבוע. יכול להיות שרק אני מרגיש ככה, לא יודע.
שואל השאלה:
שאלתי שאלה ונתת לי תשובה שלא קשורה, דיברתי על זוגיות בחיי הכלל ולא בחיי הפרט. אנחנו כחברה גרמנו למצב הזה, בלי קשר לערך ולמשמעות של זוגיות בעיניי.
שאלתי שאלה ונתת לי תשובה שלא קשורה, דיברתי על זוגיות בחיי הכלל ולא בחיי הפרט. אנחנו כחברה גרמנו למצב הזה, בלי קשר לערך ולמשמעות של זוגיות בעיניי.
אנונימית
באותו הנושא: