32 תשובות
כן עינוי לכל דבר/:
אני ישבתי
אחרי שיושבים בכלא 6 בטח קייטנה
רגע שאני אבין זה כלא 10 או 10 שנים?!
שואל השאלה:
מלא היו
אנונימי
שואל השאלה:
סגרו את 6 ו4 פתחו את 10 זה השם שלו
אנונימי
שואל השאלה:
לא סתם מסקרן כל אחד מספר משהו אחר מקום מעניין
אנונימי
דור של אושר, כלא 10 בטח גן עדן לעומת מה שהיה
שואל השאלה:
היה עד כדי כך גרוע ב6?
אנונימי
תראה כל כלא אמור להיות גרוע אבל לפי מה שראיתי 10 לא כזה גרוע..
כן אני עדיין יושבת פה מחכה לעמוד מקווה לטוב :/
אם בנות ובנים יושבים באותו כלא כנראה באמת קייטנה
אני לא ישבתי אני עמדתי יש הבדל
טוב סליחה
אחלה מקום, הרגשתי בחופשה
קצת מזרונים לא נוחים
האמת שזה די קייטנה, קצת מזכיר טירונות 02
מוכן לחזור לשם בכל רגע מאשר התפקיד שלי
אם הייתי יכול לשרת בתור אסיר ולעשות חמשושים מהכלא הייתי עושה את זה גם כל השירות
בעיקר צחוקים שם
תתבייש לך! היו כאלה שעמדו לא רק ישבו! אתה תתבייש לך בן אדם חולני וחצוף בושה וחרפה!! תתביישש!! אתה אדם מסוכן לציבור!!
כלא 6 זה 6 שנים כלא 4 זה 4 שנים כלא 10 זה 10 שנים
אני הייתי בכלא 10 לצערי
למה נראלך שיהיו פה אנשים שישבו בכאלה ועוד 10
כולם פה בני 12
אנונימית
למה שמישהו ישב בכלא צבאי 10 שנים? כלא 10 כלא 6 וכלא 4 הם השמות של הכלא הצבאיים
גם אם היו אימונים ויריתי לחבר ברגל בטעות כנראה שלא אשב 10 שנים
אמרתי אם
אני לא בצבא עדיין
ומאוד אשתדל לא לירות על חברים שלי
ואם מישהו עשה עבירה קטנה? הוא ישב בכלא 0.1?
ישב ב4 או 10
כלא 10 כרגע זה הכלא של צה"ל, אם אתה נשלח למאסר אתה נשלח לכלא 10
אם אתה נשלח למעצר, יש כל מיני מקומות
גם לא יושבים בכלא 10 שנים מאיפה הבאתם את זה, אין אופציה כזאת בכלל, גם אם נכנסים לשם עם עבירה חמורה של 10 שנים בכלא, עוברים בשלב כלשהו לכלא אזרחי
שואל השאלה:
כלא 10 זה הכלא החדש בצבא גאון כלא נווה צדק
אנונימי
שואל השאלה:
שאלה אמיתית למה
אנונימי
זאת שאלה אמיתית?
אנונימית
וואלה ישבתי שם חודשיים
כו*אמא של סמל דניאל מהממיינת
וגאיה המפקדת מהפלוגה האדומה יכולה ללכת להז*יין אלף פעםם.
אדוני אני בת 55 יש טעות באתר אני לא שקרנית וישנתי לא נלחצתי באמת עמדתי במשך 10 שנים שלמות בכלא 10 עצוב שאנשים כמוך לא מעריכים אותי
חוויה אחת גדולה
לא יודע איך חיילים מסוגלים לפחד מזה
זה ממש בית מלון לחיילים, במיוחד לכאלה שהיו בקרבי
ואם אתה תורן פלוגה או עבודות חוץ אז בכלל הזמן טס לך, הייתי כל הזמן מחוץ לתא, על חצי ב, שיחות מתי שבאלי וכמה שבאלי,מפקדים לא היו פונים אליי כמעט והיה לי רק מפקד אישי, הרבה אנשים היו מוכנים לחזור שם מאשר לתפקיד שלהם
ישבתי שם חודשיים וזה עבר כמו שבוע
אנונימי
^^ אם ישבת 10 שנים כנראה שניסית להשתמט. או שעשית משהו ממש נורא.
כנראה שהגיע לך