11 תשובות
אם הןא באמת אשם אז לא
כן גם אני הייתי
אנונימית
תלוי על מה ואם היא באמת עשתה את מה שגרם לה להיות שם מלכתחילה.
תלוי, אם הוא נעצר בהפגנה או משהו, אין בעיה. אם הוא פרץ, גנב, איים ברצח או נהג באלימות - אין סיכוי. עם הזמן למדתי לגגל כל מי שרצה שאני אצא איתו. חלק מהם קיבלו ממני רשימה של ההרשעות הקודומות שמצאתי באתר "תקדין". לא עזר להם כלום. לא יצאתי איתם
לא יודע כנראה שלא, אלא אם כן היא לא נראית אחת כזאת והיא סתם בטעות הגיע לשם