12 תשובות
אם לא יקדמו את הפושע באיזושהי דרך הוא ימשיך לפשוע
זה לא בסדר אני לא מבינה מה נהיה מהמדינה שלנו.. במקום להפחיד את המחבלים האלה או להרוג אותם אנחנו נותנים להם להשלים תואר בכלא
שואל השאלה:
אתה חושב שזה שיש לו שתי תארים עושים אותו פחות מחבל רוצח אנטישמי מסריח?^^
אתה חושב שזה שיש לו שתי תארים עושים אותו פחות מחבל רוצח אנטישמי מסריח?^^
אנונימית
זה בכלל לא מש שאמרתי תלמדי לקרוא
שואל השאלה:
^אין מה לקדם פושע רוצח אנטישמי מתועב, הוא ישאר שטן עם 2 תארים או בלי ככה שהתארים מבוזבזים.
וכמובן שאת שתי התארים אנחנו האזרחים שילמנו לו.
^אין מה לקדם פושע רוצח אנטישמי מתועב, הוא ישאר שטן עם 2 תארים או בלי ככה שהתארים מבוזבזים.
וכמובן שאת שתי התארים אנחנו האזרחים שילמנו לו.
אנונימית
כאשר הוא ישוחרר תהיה לו האופצייה של לרצוח כמה יהודים שהוא רוצה
אז מדינת ישראל מנסה לשכנע אותו לא לעשות את זה בכך שהם משחדים אותו עם תארים
אז מדינת ישראל מנסה לשכנע אותו לא לעשות את זה בכך שהם משחדים אותו עם תארים
שואל השאלה:
למה שרוצח בכלל ישוחרר? כבר מפה מתחילה הטעות במדינות אחרות מוציאים להורג רוצחים שכאלה בטענה שמי שלקח חיים באכזריות אינו רשאי לחיים של עצמו.
אז עוד להוסיף לו 2 תארים בחינם?
מחבל הוא פסיכופת
למה שפסיכופת יצא לעבוד כשהוא שונא אנשים מסויימים בטענה שהם יהודים ורוצה שהם יכחדו לא יותר הגיוני שכשהוא ישתחרר הוא יצא לעשות עוד פיגוע או יעזור לפיגוע לקרות עם השתי תארים שלו?
למה שרוצח בכלל ישוחרר? כבר מפה מתחילה הטעות במדינות אחרות מוציאים להורג רוצחים שכאלה בטענה שמי שלקח חיים באכזריות אינו רשאי לחיים של עצמו.
אז עוד להוסיף לו 2 תארים בחינם?
מחבל הוא פסיכופת
למה שפסיכופת יצא לעבוד כשהוא שונא אנשים מסויימים בטענה שהם יהודים ורוצה שהם יכחדו לא יותר הגיוני שכשהוא ישתחרר הוא יצא לעשות עוד פיגוע או יעזור לפיגוע לקרות עם השתי תארים שלו?
אנונימית
אני מסכים שזה לא הגיוני
אבל מדינת ישראל דוגלת בשלום
ואם היא תוציא מחבלים למוות
אז זה יגרום למלחמות נגד ישראל
אבל מדינת ישראל דוגלת בשלום
ואם היא תוציא מחבלים למוות
אז זה יגרום למלחמות נגד ישראל
שואל השאלה:
אה נכון אז להוציאי 2 תארים על חשבון האזרחים שהמחבל האנטישמי מאחל להם מוות זה מוסרי ובסדר, יש גבול לכמה שטיח ריצפה האזרח הישראלי מסוגל להיות. בעייני זה זלזול בנרצחים בפיגוע, זה פשוט השפלה!
אה נכון אז להוציאי 2 תארים על חשבון האזרחים שהמחבל האנטישמי מאחל להם מוות זה מוסרי ובסדר, יש גבול לכמה שטיח ריצפה האזרח הישראלי מסוגל להיות. בעייני זה זלזול בנרצחים בפיגוע, זה פשוט השפלה!
אנונימית
זה נורא. הם צריכים לחיות בסבל אם לא שירצחו אותם. הם צריכים לרבוץ ולחיות בחרא של עצמם. שלא ישקיעו בהם כלום.
טוב שלא מצפרים גם את הנאצים.
ובכלל דוחה מה שקרה עם הסוהרות. מדינה של שמאלנים יפי נפש. ממש בושה.
טוב שלא מצפרים גם את הנאצים.
ובכלל דוחה מה שקרה עם הסוהרות. מדינה של שמאלנים יפי נפש. ממש בושה.
פושעים שבכלא הם בתחתית של התחתית של עולם העבודה
אף אחד לא רוצה להעסיק אותם
אז מדינת ישראל לא רוצה שלא יהיה להם כסף והם ידרדרו לפשוע שוב
אז הם משלמים להם על התארים כדי לא לקחת את הסיכון הזה
אף אחד לא רוצה להעסיק אותם
אז מדינת ישראל לא רוצה שלא יהיה להם כסף והם ידרדרו לפשוע שוב
אז הם משלמים להם על התארים כדי לא לקחת את הסיכון הזה
^ אני בטוחה שמחבלים מחפשים עבודה בשביל לחזור לחיים נורמטיביים.
אני צינית !
חוץ מזה מי קבע שמגיעה להם הזכות לחיות חיים נורמטיביים עם 2 תארים אחרי שהם גזלו מתמימים את החיים שלהם והפכו משפחות לשקולות? הם צריכים לחיות בכלא בחרא עד סוף חייהם
אני צינית !
חוץ מזה מי קבע שמגיעה להם הזכות לחיות חיים נורמטיביים עם 2 תארים אחרי שהם גזלו מתמימים את החיים שלהם והפכו משפחות לשקולות? הם צריכים לחיות בכלא בחרא עד סוף חייהם
באותו הנושא: