12 תשובות
כי שמור להם מקום בגיהינום
כי כלא עולה מלא כסף למדינה
שוב פעם הסרטון הזה?לא נמאס לכם?
וכי חופש הביטוי. אי אפשר להכניס אנשים לכלא על דברים כאלה.
מזעזעים, גועלים וחארות.
נו די לחפור עם הסרטון הזה
שואל השאלה:
הם עושים לאנשים שטיפת מוח ומעודדים התעללות בנשים
אנשים יכולים להגיד את החרא הכי גזעני,אנטישמי,הומופובי ולא להיכנס לכלא. כל עוד זה נשאר בגדר מילים זה חופש הביטוי.
שואל השאלה:
אה לא ידעתי שחפרו על הסירטון הזה ראיתי את זה רק לפני כמה דקות והזדעזעתי...
אתם תצטערו על זה שאתם נותנים לאנשים שמעקמים את המציאות כדי להסית ונותנים לזה כוח להשפיע יהודים תמימים
לא יודע מי צדיק ורשע אבל צריך סליחה על המילה טיפש כדי לא לראות שמסיתים פה תחפשו את כל הטוב שהם מעבירים בשיעורים תמצאו יותר מהכל
חופש הביטוי לכל אחד יש את הזכות להביע דעה אבל אני חושבת שהוא מדבר כבר מוגזם, הוא מדבר אל רוב האולכוסייה (51 אחוז ) כאילו הן רכוש
אתם לא מבינים שהסרטון הזה הוא שטויות, האנשים שפירסמו אותו הם מסיונרים שרוצים לגרום לכם להאמין בברית החדשה
איכס גועל נפש בא לי להקיא ממנו