8 תשובות
הם לא היו אמורים לעשות את זה שם.
אבל מה הבעיה? סה"כ זוג.
אם זה היה מראה חיצוני רע, תנסה לשכוח מזה..
אבל סך הכל זוג בנים שהתנשקו
אבל מה הבעיה? סה"כ זוג.
אם זה היה מראה חיצוני רע, תנסה לשכוח מזה..
אבל סך הכל זוג בנים שהתנשקו
דפאק איזה טראומה
שואל השאלה:
אין בעיה, אני לא הומופוב או משהו אבל פשוט היה מגעיל לראות את זה שהילד הגבוה הרים את השני ונישק אותו חזק
אין בעיה, אני לא הומופוב או משהו אבל פשוט היה מגעיל לראות את זה שהילד הגבוה הרים את השני ונישק אותו חזק
אנונימי
שואל השאלה:
תאמינו לי אתם הייתם נגעלים מזה
תאמינו לי אתם הייתם נגעלים מזה
אנונימי
תקשיב עשית לי גם טראומה רק מלקרוא את זה
שואל השאלה:
תסייעו לי נפשית בבקשה
תסייעו לי נפשית בבקשה
אנונימי
מניחה שגם אם אלו לא היו 2 גברים זה לא בדיוק מראה נעים לעין. פשוט עם הזמן אתה קצת פחות תחשוב על זה אני מניחה ויהיה בסיידר
תבעט להם בביצים נשמה
באותו הנושא: