5 תשובות
איכס. זה ממש לא בסדר לעשות את זה בשירותים של בית ספר מה עובר עליהן?
להבין שזה דבר טבעי שאנשים עושים
חחח אמאלה לא להתייחס לזה
אנונימית
אולי אני מטומטמת, אבל לא הבנתי מה הן עשו?
אנונימית
שואל השאלה:
שיעשו אין לי בעיה אבל למה בשירותים של הבית ספר ._.
שיעשו אין לי בעיה אבל למה בשירותים של הבית ספר ._.
אנונימית
באותו הנושא: