5 תשובות
כן.
זה קורה לפעמים, אבל כן, זה לא בריא
כן ולא
שואל השאלה:
^^לא הייתי בכלל בכלל--
גם לא פיפי
אנונימית
שואל השאלה:
מי יש לי לשאול?..
אנונימית
כן
אני בלחץ פעם אחת בשירותים ואני שותה המון