9 תשובות
עדיף לך ללכת לתזונאית
שמע לרדת מהר זה אף פעם לא מומלץ אבל בתור אחת שגם עושה את זה, אני אומרת שתעשה מה שבאלך.
ההפך
ממןלץ לרדת לאט ככה שאחרי שתוריד במשקל זה ישמר לך
אם נניח תאכל 500 קלוריות לצורך העניין אתה לא תצליח לשמר את זה לתמיד
אבל אם 1200 זה יותר הגיוני
ממןלץ לרדת לאט ככה שאחרי שתוריד במשקל זה ישמר לך
אם נניח תאכל 500 קלוריות לצורך העניין אתה לא תצליח לשמר את זה לתמיד
אבל אם 1200 זה יותר הגיוני
אנונימית
ממש אפשר לאכול 500 קלוריות ולשמר את זה, זה לא בריא, אבל זה אפשרי.
שואל השאלה:
אנונימית אני לא מתכוון לאכול 500 תראי מה כתבתי
התכוונתי ליצור מאזן שלילי 500 פחות ממה שהגוף שלי מוציא אם אני שורף 2700
אנונימית אני לא מתכוון לאכול 500 תראי מה כתבתי
התכוונתי ליצור מאזן שלילי 500 פחות ממה שהגוף שלי מוציא אם אני שורף 2700
אנונימי
אני יודעת
כתבתי לדוגמא ואני יודעת שזה אפשרי אבל מאוד קשה מנסיון
וכן זה בסדר,כל עוד אתה לא אוכל קצת מידי
כתבתי לדוגמא ואני יודעת שזה אפשרי אבל מאוד קשה מנסיון
וכן זה בסדר,כל עוד אתה לא אוכל קצת מידי
אנונימית
מה שאתה תוריד מהר אתה גם תעלה מהר אז עדיף שלא.. תעשה את זה בהדרגה.
מנסיון ממש ממש לא זה גורם לבחילות סחרחורות וחולשה מטורפת אם אתה רוצה ובאמת צריך תעשה את זה כמה שיותר מסודר
כשאת אוכלת פחות מ500 קלוריות ממה שאת שורפת יומי, הגוף שלך נכנס למצב של למות מרעב, ואז את מרזה לאט יותר ומרגישה זוועה.
באותו הנושא: