3 תשובות
תראי לה שאת שם בשבילה
אם אדם בדיכאון ולא רוצה עזרה ולא רוצה לצאת מהמצב שהוא נמצא בו אז תשאירי אותו כמו שהוא ותעזבי אותו. בסופו של דבר הבעיות שיש לו יהפכו להיות הבעיות שיש לך וזה אף פעם לא דבר טוב.
4AM
תעודדי אותה ותעזרי לה בתקופה הקשה הזאת, חברים אמיתיים נמצאים זה לצד בתקופות הכי קשות