7 תשובות
תדברי איתה הכל על החיים.. תשמעו מוזיקה לנסי לבלות איתה שתשכח ותתעודד קצת.. תני לה לפרוק.. וכו וכו
תגידי לה שהיא צריכה להיות שמחה כל הזמן ותעשי לה פרצופים מצחיקים זה מה שחברות שלי עושות לי שאני בדיכי
תדברי איתה על זה, תקני לה אוכל והרבה, בתכלס אם מדברים על זה עם מישהו זה ממש עוזר אז דברי איתה פשוט
תחבקי אותה תראי לה שהיא לא לבד ולך אכפת ממנה
כשאת בדיכאון הדבר שאת הכי זקוקה לו זה תמיכה, שמישהו יהיה לידך וימשיך להגיד לך דברים טובים גם כשזה קצת מציק זה עוזר. בדיכאון כל הזמן חושבים מה רע בי ומה רע בחיי והכל הכל שלילי. אז תהיי לידה גם אם אין מה להגיד, אל תתני לה להרגיש לבד
דיכאון נובע מהסתכלות על הדברים השליליים בחיים גם אני חוויתי את זה אבל מה שיכול לעזור במצב כזה זה קודם כל להוציא אותה מהבית שתראה עולם ותשאף אוויר ושתראה שלמרות כל הרע שיש בעולם אנשים ממשיכים בחיים והם מסתכלים על הטוב ונהנים ולהראות לה את הדברים המשמחים בחיים שהתקווה שלה לדברים הטובים יחזיקו אותה שמחה
תראי לה שהיא יכולה להתגבר על זה
באותו הנושא: