2 תשובות
לתמוך לעשות משהו כיפי איתה ואולי להגשים לה חלום קטן כדי להוכיח שהחיים לא כל כך נוראיים ושיש טעם לקוות ולחייך
תגידי לה הכול בסדר ותיפגשי איתה. איזה חברה מדהימה את הייתי מת לחברים אמיתיים כמוך(:
באותו הנושא: