14 תשובות
תכתבי על משהו שאת אוהבת
למצוא עוד תחביב כגון:למידה על המשפט הבינלאומי בימינו
שואל השאלה:
למה אף אחד לא יכול לענות על מה שאני שואלתת וואיי
אנונימית
תכריחי את עצמך לכתוב. זה מה שאני עושה ואני כבר כתבתי ספר וחצי
שואל השאלה:
וואי לא חשוב אין לי כוח לאתר הזה
אנונימית
כאילו תכריחי ואז את תשימי לב שאחרי כמה פעמים שאת כותבת ככה תוך כמה דקות כתיבה שאת מכריחה את עצמך זה ממש זורם לך ( לא בטוחה עד כמה כתבתי מובן אבל מקווה שהבנת חח)
שואל השאלה:
בסדר
אנונימית
כשיש את זה אין צורך למוטיבציה
שואל השאלה:
תקשיבו אני כותבת לכם בשאלה תנו רעיונות לדברים שאני יכולה לעשות
לא מחשבות
כאילו מה אתם עושים את זה בכוונה? היו פה אולי 3 אנשים שענו על מה שביקשתי
באמת שזה נהיה מעצבן כבר
עדיף כבר לחפש בגוגל איזה בלוג או משהו וזה יהיה יותר מועיל
אנונימית
עניתי לך על השאלה איך להפסיק להיות עצלנית ומה עובד בשבילי....
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית
תקראי ספרים אולי זה יתן לך מוטיבציה
תקחי כמטרה לעשות את זה גם כי זה תחביב גם כי את אוהבת וגם זה אפילו לא עניין של מוטיבציה זה יותר בכיוון המשמעת העצמית שלך
בכללי תחשבי על זה לא רק בקשר ללכתוב סיפורים.
אין לך הרבה זמן בחיים האלה אז תעשי מה שאת אוהבת ותתחילי, תחשבי אם תמשיכי ככה איך תהיי עוד 5 שנים? לא תהיי שונה מעכשיו...
זה מביא לי הרבה מוטיבציה לעשות דברים שאין לי כלכך הרבה כוח לעשות אותם.