4 תשובות
תדברי איתה על זה
שואל השאלה:
אני מפחדת מהתגובה שלי
אנונימית
את חושבת שזה יעזור לדבר איתה ?
אם לא אל
אם כן דברי
אבל לדעתי לא כדאי היא סתם לא תרגיש בנוח וגם את אולי אתן תריבו והיא תגרום לו לשנוא אותך לא יודעת
לדעתי בנתיים חכי מה יהיה אם נועדתם להיות ביחד אתם תהיו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית