5 תשובות
זה חרדה כלשהי..
תלכי לטיפול
יכולה לנסות cbt
תלכי לטיפול
יכולה לנסות cbt
כדי לשתף מישהו כמו הורים כי הם יכולים מאוד לעזור
כן גם אני קוראים לזה חרדה חברתית תאמיני לי שאנשים לא חושבים על כל מה שאתה עושה כמו שאת חושבת על עצמך
אנונימי
את ביישנית מדי
את לא יכולה לדעת מה יקרה
מה יש לך להפסיד?
תדברי ותגידי מה שאת חושבת ויהיה טוב
תהי חזקה ותתמודדי עם זה.
את לא יכולה לדעת מה יקרה
מה יש לך להפסיד?
תדברי ותגידי מה שאת חושבת ויהיה טוב
תהי חזקה ותתמודדי עם זה.
אמאלה זה נשמע כאילו אני כתבתי את זה
באותו הנושא: