התחברות
הרשמה
הגיוני שאני עייפה וישנתי 20 שעות??
10 בספטמבר 2022, 01:51
עייפות
שינה
שעות שינה
תשובה אחת
האמת שזה הגיוני, שימי לב שאנשים מובטלים וכו הם רוב היום לא עושים כלןם וישנים מלא ועייפים יותר, אני וחברה תמיד אומרות שקשה יותר לא לעשות כלום או לישון הרבה חח
ה
הלוחשת לנמלים
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מרגיש עייף וישנתי רק 3 שעות?
איך זה שאני כלכך עייף וישנתי 8 שעות?
הגיוני שאני עייפה עוד וישנתי הרבה?
זה הגיוני שאני ישנה הרבה שעות בלילה וגם ישנה צהריים ואני עדיין עייפה?
אם אני ישנה 4 שעות 5 שעות כל יום בלילה הגיוני שאני אהיה עייפה ?
הגיוני שאני תמיד ממש עייפה כשאני קמה גם אם ישנתי 10 שעות?
הגיוני שאני עוד עייפה אחרי 13 שעות שינה וקמתי באיחור?
הגיוני שאני אהיה מרוסקת מעייפות אחרי שישנתי 7 שעות והגוף שלי רגיל לישון לפחות 11 שעות ?
הגיוני שאני לא עייפה ואני ערה מ7:00 רצוף וישנתי שלוש שעות בלילה ?
איך להחזיק מעמד עד חצות ערה למרות שאני מאןד מאןד עייפה וישנתי 4 שעות בלילה?
ישנתי 18 שעות איך זה הגיוני שאני עדיין עייפה?