תשובה אחת
האמת שזה הגיוני, שימי לב שאנשים מובטלים וכו הם רוב היום לא עושים כלןם וישנים מלא ועייפים יותר, אני וחברה תמיד אומרות שקשה יותר לא לעשות כלום או לישון הרבה חח