10 תשובות
תתעסקי בכאן ועכשיו לא במה שיהיה בעתיד .
תהני כמה שאפשר תתעסקי בדברים אחרים שעושים לך טוב לאותו הרגע
כרגע הכל בסדר אל תהרסי לעצמך בגלל העתיד כן זה מלחיץ לא אמרתי שלא אבל אין מה לעשות רק לחיות עם המציאות
קודם כל כתבת שהן ינסו להתקבל, אז יש סיכוי שהן בכלל לא התקבלו, דבר שני את תכירי חברות אחרות אני בטוח
יתקבלו
בנתיים תנסי קצת להוציא את זה מהראש, תנסי לשמוע מוזיקה
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שהן כן כי הן ממש חכמות ואני מאמינה שהן יתקבלו ואני לא חושבת שאני אכיר בנות אחרות כי כולן בכיתה בקבוצות ואני בקושי מכירה אותן אז אני לא חושבת שזה אופציה אבל תודה בכל מקרה ^^^^
אנונימית
זה בית ספר יחסית מבוקש
שואל השאלה:
האמת שאין לי שמץ אפילו לאיזה בית ספר הן רוצות להיות
אנונימית
תשאלי אותן, אל תפחדי זה יראה טבעי
חיים שלי אם הן באמת יקחו את זה ברצינות וינסו להתקבל לשם בלי לחשוב עלייך ולהשאיר אותך לבד שם אחרי שהבהרת להן שתישארי שם לבד
אם הן ילכו והן יתעלמו וינסו להתקבל בכל מקרה- הן זבלות.
ובמקרה כזה גם אם הן לא יתקבלו וישארו בבית ספר שלך תעזבי אותן ותמצאי חברות אחרות.
עדיף להיות בלי חברים בכלל מאשר להיות עם חברים זבלים מזוייפים