4 תשובות
שואל השאלה:
את ממש מתוקה
את ממש מתוקה
יואו אחות
מה שכן תתעודדי מחר אני צריכה לבוא לבית ספר על מדים (לא מחמיא בכלל) כי אני בכיתת שוחרות אז זה בכלל מוריד את הביטחון
אז אם יש לך אפשרות תעופי על עצמך, תתארגני יפה ותשקיעי בנראות שלך, אולי זה יגרום לך להרגיש טוב יותר
מה שכן תתעודדי מחר אני צריכה לבוא לבית ספר על מדים (לא מחמיא בכלל) כי אני בכיתת שוחרות אז זה בכלל מוריד את הביטחון
אז אם יש לך אפשרות תעופי על עצמך, תתארגני יפה ותשקיעי בנראות שלך, אולי זה יגרום לך להרגיש טוב יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ככ אותו דבר אני ממש תכננתי את הגלואו אפ בשביל להוכיח לכולם, ואני רק השמנתי עוד יותר ועכשיו אני מרגישה ככ רע
אני ככ אותו דבר אני ממש תכננתי את הגלואו אפ בשביל להוכיח לכולם, ואני רק השמנתי עוד יותר ועכשיו אני מרגישה ככ רע
יואו מבינה אותך כל כך, גם אני עולה לכיתה יא ובתחילת החופש אמרתי לעצמי שאעשה גלואו אפ ולהפך רק השמנתי ואני מרגישה רע עם עצמי אבל טוב לדעת שאני לא לבד בזה
אנונימית
באותו הנושא: