6 תשובות
יואו יפה שלי בהצלחה
וואי למה אי אפשר לכתוב עם 30 "ה" אניוואי בהצלחה את תעברי אותו הכל טוב את יודעת את החומר (מקווה)
בהצלחה
בברכה,גברת בננה
יהיה בסדר יפה שלי תקשיבי תחשבי שעוד שבוע את תשכחי מזה לגמרי וזה יהיה מאחורייך תעשי את הכי טוב שלך וזהו טין מה עוד לעשות להילחץ רק יעשה יותר גרוע
אל תדאגי יהיה בסדר תעשי את הכי טוב שלך ובהצלחהה
גם לי ובכלל לא התכוננתי
תעשי חזרה עכשיו וקצת בבוקר
בהצלחה
שואל השאלה:
איזה חמודות אתן באמת.
שואל השאלה:
איזה חמודות אתן באמת.