8 תשובות
הרפיית גייקוב, לכווץ דווקא משחרר
בהצלחה!
בהצלחה!
מה קרה יפה?
הכי יהיה בסדר זה תקופה והיא תעבור
תנשמי עמוק
תעני על השאלות בראש
מה הטעם גלידה שאת הכי אוהבת?
מה הסרט האהוב עלייך?
את אוהבת לקרוא?איזה ספרים קראת?
מה הסדרה האהובה עלייך?
איזה חיה את הכי אוהבת?
היית בחול? איפה היה לך הכי כיף? לאן היית רוצה לחזור?
מה המאכל האהוב עלייך?
תעני על השאלות בראש
מה הטעם גלידה שאת הכי אוהבת?
מה הסרט האהוב עלייך?
את אוהבת לקרוא?איזה ספרים קראת?
מה הסדרה האהובה עלייך?
איזה חיה את הכי אוהבת?
היית בחול? איפה היה לך הכי כיף? לאן היית רוצה לחזור?
מה המאכל האהוב עלייך?
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
היי, אני תמיד פה בפרטי ובכללי לכל מה שאת צריכה אם את בהתקף חרדה את מוזמנת לפנות אליי
מה שזה לא יהיה אל תדאגי תמסרי תוצאות :)
אנונימית
מה קרה אהובה??