5 תשובות
סורי אבל לך היא לא קלה
בכל שפה יש למילים כמה פירושים
בכל שפה יש למילים כמה פירושים
אנונימית
לדעתי היא די קלה, הרבה יותר פשוטה ללמידה משאר השפות
היא השפה עם באותיות הכי קלות לכתיבה והיגוי, וגם הידיעה שאין ניקוד הרבה יותר מקלה
אנונימית
זה לא הופך אותה לקשה, השפה פשוטה עם לשון פנייה אחת לשני מינים, חוקי עבר, הווה ועתיד לא מסובכים.
תגיד מה שתגיד, היא די קלה
כמובן ביחס לשאר השפות
וכמובן שזה אינדיבידואלי אצל כל אחד.
יכול להיות שזה קשה לך
אבל מצד שני, אתה מצויין במלא דברים אחרים
כמובן ביחס לשאר השפות
וכמובן שזה אינדיבידואלי אצל כל אחד.
יכול להיות שזה קשה לך
אבל מצד שני, אתה מצויין במלא דברים אחרים
באותו הנושא: