3 תשובות
לא, פשוט תדאג שהגוף שלך נח ביום למחרת
כל עוד זה על שרירים שונים אז הכל טוב (למשל לחלק את זה לפוש-פול-רגליים או חזה-ידיים-רגליים או משהו ). אבל אם אלה אותם שרירים אז זה סתם מיותר ועם סיכון לפציעה.
אם תעשה את אותם התרגילים מחר ואתה לא מתאמן מיומן סביר להניח שתיפצע
אנונימי