התחברות
הרשמה
איך מדברים במכשיר קשר לוחצים לחיצה ארוכה על הלחצן או פעם אחת ומדברים?
29 באוגוסט 2022, 13:16
חשמל
תקלות
תמיכה
תשובה אחת
ארוך ומדברים
א
אבועלי אקספרס
באותו הנושא:
לאנשיי אייפון, שכלוחצים לחיצה ארוכה על כפתור הבית זה מביא אותך לסירי ואומר לך לדבר
מי שיש לו אייפון נכון בוואצפ כשאתם לוחצים לחיצה ארוכה על קבוצה כשאתם ברשימת הצ'אטים, וכזה
כשאני לוחץ לחיצה על העכבר פעם בכמה לחיצות זה עושה לחיצה כפולה, איך מסדרים את זה?
איך נותנים פרח? כאילו לוחצים על החץ למעלה?
למה כל פעם שאני לוחץ על חץ למעלה של מישהו זה נועץ את השאלה
איך עושים באייפון שאם לוחצים לחיצה ארוכה במסך נעילה יש סרטון כזה?
תגידו כמה פעמים צריך ללחוץ על הכפתור באיירפודס כדאי להדליק אותו ולחבר אותם אני לוחץ לחיצה אחת ואז לחיצה ארוכה עד שיש
כדי לדבר במכשיר קשר צריך ללחוץ פעם אחת או לחיצה ארוכה?
אם לוחצים על החץ למישהו זה מוסיף לו נקודה אמינות או שזה כמו לייק וזה
מה זה החץ למעלה וחץ למטה שיש ליש התשובות מצד שמאל שאם לוחצים על אחד מהם הוא הופך לירוק ועולה המספר?
נכון ליד כל תשובה יש חץ למעלה וחץ למטה אז מה זה