7 תשובות
נכון זה מוזר ולא יודעת
זה מעצבן אבל פשוט מבטלים את הנעיצה אחר כך
שאלת השאלות
אני חושב שלכל אחד פה באתר יש את השאלה הזאת
גם אני לא מבין את זה
תנסה אולי לשאול את הנאמנים הבכירים אולי להם תהיה תשובה לגבי זה
או אפילו תשאל את מערכת האתר בעצמה למרות שהיא תענה לך רק אם התחשק לה ובדרך כלל לא מתחשק לה
אני חושב שלכל אחד פה באתר יש את השאלה הזאת
גם אני לא מבין את זה
תנסה אולי לשאול את הנאמנים הבכירים אולי להם תהיה תשובה לגבי זה
או אפילו תשאל את מערכת האתר בעצמה למרות שהיא תענה לך רק אם התחשק לה ובדרך כלל לא מתחשק לה
אה כן אבל זה סתם נועץ
זה לא באמת ישלח לך התראות או משהו
רק אם תלחץ ב"קבל עדכונים"
זה לא באמת ישלח לך התראות או משהו
רק אם תלחץ ב"קבל עדכונים"
זה ככה בהגדרות של סטיפס
זה ככה לכולם בהגדרות
אתה יכול ללחוץ על החץ למעלה וללחוץ על הנעץ וזה יבטל לך את הנעץ וישאיר את הפלוס (נראה לי)
באותו הנושא: