4 תשובות
אתה פשוט שם את האוזניות וזה מתחבר או שתנסה להכנס להגדרות ואז לבלוטוס
שואל השאלה:
אז מה זה הכפתור מאחורה?? שאני לוחץ לחיצה אחת הוא בצבע ירוק לחמש שניות ואז זהו
אז מה זה הכפתור מאחורה?? שאני לוחץ לחיצה אחת הוא בצבע ירוק לחמש שניות ואז זהו
אנונימי
ואם אין לך אייפון לך להגדרות בלוטוס ואז שם כשאתה לוחץ על הכפתור אמור להופיע האוזניות
כשאתה לוחץ על הכפתור זה לחיבור התחלתי כאילו אם בחיים לא התחברת עם האוזניות לטלפון אתה לוחץ ואז באייפון מופיע לך חלון עם אירפודס שכתוב בו להתחבר
באותו הנושא: