3 תשובות
מינוסים ופלוסים
זה כמו לייק ואנלייק
אם את אוהבת את התשובה תעשי פלוס אם לא תעשי מינוס
זה כמו לייק ואנלייק
אם את אוהבת את התשובה תעשי פלוס אם לא תעשי מינוס
יש מצב את/ה נותנים לי פרח
אני ממש חייב d:
אני ממש חייב d:
אסור לבקש
באותו הנושא: