7 תשובות
גם אני ככה
תנסי לשתף אנשים במה שאת חווה
אני זמינה בפרטי עם את צריכה לדבר או לפרוק;)
תנסי ליצור חוויות חדשות וכיפיות
זה אף פעם לא כיף להסתכל על העבר, אבל אין מה לעשות, תנסי להתמקד בכאן ועכשיו
תמיד יש קצת זכרונות מהעבר, בעיקר ברגעים דווקא קשים שלנו בהווה, תנסי לא לחשוב על זה כרגע עד שתמצאי את המקום הטוב שלך.
לעשות דברים שנהנת לעשות פעם או לשמוע שירים מהתקופה
כלום לצערי, גם לי זה קורה. זה טבעי.
תנסי לא לחשוב על זה. תתמקדי בעתיד.
להתמקד בעתיד ובמה שאת יכולה לעשות עכשיו כדי להביא את עצמך לנקודה הכי טובה והכי בריאה שיכול להיות. העבר מפתה, אבל לא תשיגי שום דבר מלחשוב עליו ולהתגעגע. מחכים לך דברים טובים בעתיד.
להתמקד בעכשיו ולראות גם בהווה שלך עכשיו דברים טובים לפחות לנסות
מבטיחה שישתפר
זה הגיוני להתגעגע לתקופות מסויימות לזמנים מסויימים
אבל תחיי את העכשיו