12 תשובות
ברור שאתה מסתכל ורוצה לחזור לזמן הזה ועם אותם אנשים
מי שאומר לך שלא שקרן
וואלה לא
אני מאוד מתגעגעת לילדות שלי.
כן...
שואל השאלה:
זה לא מטריף אתכם הגעגוע הזה? זה יושב עלי כמו שק של ארבעים טון.
כן מאוד לילדות לתקופת היסודי היה לי כל כך כיף
~L~
וואי כלכך
לפעמים אבל אין מה לעשות עם זה, מה שהיה היה , עד כמה שזה היה מצער לדעתי
תלוי לאיזה תקופות
כן, גם לי
באותו הנושא: