4 תשובות
מוכר לי מאוד, אין כל כך מה לעשות חוץ מלנסות להמשיך הלאה, כמה שרק אפשר.
תקופות ישנות גורמות לך להיות מי שאתה היום , אם זה לטוב ולרע. תגיד תודה שהם היו בכלל ושגרמו לך להבין דבר או שניים :)
גם אני..
רגעים טובים..
כשאני נזכרת בזה וממש מעמיקה אני מוצאת את עצמי בוכה..
אין לך מה לעשות חוץ מלהעריך ולהמשיך לקדם את עצמך
לנסוץ להמשיך הלאה עם אנשים חדשים/תחביבים חדשים