4 תשובות
מוכר לי מאוד, אין כל כך מה לעשות חוץ מלנסות להמשיך הלאה, כמה שרק אפשר.
תקופות ישנות גורמות לך להיות מי שאתה היום , אם זה לטוב ולרע. תגיד תודה שהם היו בכלל ושגרמו לך להבין דבר או שניים :)
גם אני..
רגעים טובים..
כשאני נזכרת בזה וממש מעמיקה אני מוצאת את עצמי בוכה..
אין לך מה לעשות חוץ מלהעריך ולהמשיך לקדם את עצמך
רגעים טובים..
כשאני נזכרת בזה וממש מעמיקה אני מוצאת את עצמי בוכה..
אין לך מה לעשות חוץ מלהעריך ולהמשיך לקדם את עצמך
לנסוץ להמשיך הלאה עם אנשים חדשים/תחביבים חדשים
באותו הנושא: