6 תשובות
אוקיי ואיפה השאלה כאן יקירתי
שואל השאלה:
תתקדם יקירי
תתקדם יקירי
אנונימית
מבינה אותך
שאני אתקדם? תתקדמי את, את זו שתקועה יותר מדי על העבר
זה נשמע קרינג אבל תישארי ערה בשביל עצמך:)
לא שיש משהו רע בללכת לישון מוקדם, לישון זה בריא בגבול הטעם הטוב
אבל אם כבר את נשארת ערה אז תעשי משהו בשביל עצמך, שאת תהני ממנו או משהו שמפתח אותך
במקום לשבת להתמרמר ולהיות עצובה, או במילים אחרות אני. אל תהיי אני 3>
לא שיש משהו רע בללכת לישון מוקדם, לישון זה בריא בגבול הטעם הטוב
אבל אם כבר את נשארת ערה אז תעשי משהו בשביל עצמך, שאת תהני ממנו או משהו שמפתח אותך
במקום לשבת להתמרמר ולהיות עצובה, או במילים אחרות אני. אל תהיי אני 3>
היי מבין את ההרגשה
אני רק אגיד לך שאת בתהליך שזה חסר לך כרגע ואת מבינה כמה את זקוקה לזה
הצורך שאת מרגישה הוא בגלל שזה חסר לך ועוד מעט זה יבוא תתני להרגשת הצורך מקום לחברון של הדבר מקום תנשמי עמוק וזה יגיע שוב רק ממקום יותר מאוזן ושלב
המון בהצלחה
אני רק אגיד לך שאת בתהליך שזה חסר לך כרגע ואת מבינה כמה את זקוקה לזה
הצורך שאת מרגישה הוא בגלל שזה חסר לך ועוד מעט זה יבוא תתני להרגשת הצורך מקום לחברון של הדבר מקום תנשמי עמוק וזה יגיע שוב רק ממקום יותר מאוזן ושלב
המון בהצלחה
באותו הנושא: