19 תשובות
אני לא ממש יודעת מזה אומר..
אבל אל תדאגי הכל יהיה בסדר3>
תלכי תשתי כוס מים תרגעי ותחזרי לישון
חחח נשבעת שגם אני כי קרה לי לא ממזמן.. תשתדלי לא להיות בלחץ ולא לשכב על הגב!
סליחה אבל להגיד שמע ישראל ממש לא ימנה מקרים של שיתוק שינה
אנונימית
זה לא כזה נפוץ. גם אם זה קורה, זה נמשך רק לכמה דקות ולא קורה לך שום דבר.
תאמיני לי שכן, אין דבר יותר חזק מאמונה^^
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם 3>
אנונימית
קרה לי אתמול ועכשיו אני עם אור בחדר אני ממש מפחדת מזה אני ליטרלי רואה אנשים שעומדים להרוג אותי ואני לא שולטת בזה.
תקשיבי זה קורה לי כל חודש ורוב מה שמונע את זה
זה לשתות המון מים! המון! תראי טלוויזיה חצי שעה 20 דקות (לי זה ממש עוזר)
תשני עם דלת חצי פתוחה ותשימי פנס בטלפון או מנורת לילה! בכיף :)
אנונימית
אני כלכך מבינה אותך בקטע מפחיד
אני אוכלת סרטים שאני אקבל עכשיו שיתוק שינה פאק
שואל השאלה:
^^^ זה יותר הלחיץ אותי את האמת חחח
אנונימית
לא לישון על הגב בשביל שזה לא יקרה שוב חס וחלילה, ותנסי לחשוב על דברים טובים שיסיחו את דעתך, תשימי לך טלוויזיה ברקע או מנורת לילה
אלוהים אדירים כמה שטויות, אני חייבת לעשות לך קצת סדר, יש לך שיתוק שינה מידי לילה, ואת מתעוררת בבוקר וקמה היטב. שיתוק שינה הוא דרך של הגוף להגן על עצמו מפני עשייה שאינה מודעת בשעת החלימה. כשאנחנו חולמים חלומות הגוף שלנו חולם אותם ביחד איתנו, ולולא שיתוק השינה, כשאת חולמת שאת נוהגת - היית יורדת לרכב בזמן השינה ונוהגת, כשאת חולמת שאת מטיילת, היית מטיילת תוך כדי שינה - שיתוק השינה משאיר את הגוף מנותק מהחלימה. כך שהחלימה נעשית במוח שלנו - והגוף שלנו נשאר נינוח בשינה. אנשים שיש להם בעיה במנגנון הזה (מה שנקרא "סהרורים"), דרסו אנשים למוות כי נהגו בעיניים עצומות ובכלל לא היו מודעים לזה שעשו את זה. שיתוק השינה הוא כלי הישרדותי של הגוף שלנו להגן על עצמנו מפני עשייה לא מודעת. הגוף מתנתק מהמוח לזמן השינה - ברגע שאת מתעוררת, הגוף והמוח מתחברים מחדש. זו גאונות לשמה. אין מה לחשוש מזה - יש מה להתפעל מהגאונות של הגוף שלנו.

https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a1%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa

https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a9%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a7_%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%94

בפעם הבאה לפני שאת נבהלת משטויות שאנשים אומרים, תעשי גוגל!
ידע - זה כוח!!!
אמלא עכשיו אני מפחדת מה זה הדבר הזה ?!
תקראי, זה הקסם של הגוף שלנו - הכל טוב. ידע - זה כוח!
פשוט תישני על הצד ולא על הגב, אם תגידי שמע ישראל אין סיכוי שיהיה לך, לילה טוב
זה קורה לי מלא וזה ממש שטויות אחרי כמה שניות מפסיק
על תשני אל הגב ופחות תחשבי על זה
לילה טוב
אני בטוח שלא יהיה לך
הכל טוב זה כמעט שלא קורה
שואל השאלה:
^^ תודה רבה, הרגעת אותי מאוד 3>
אנונימית